GÅRSDAGENS DRAMA & JEG ER DRITT LEI

Reklame | nelly

hei fra denne lille skjønningen & meg.. <3

KLIKK HER FOR 20% RABATT PÅ NELLY

Nå er jeg på dag 7 av denne karantenen og jeg er så sjuuuukt lei nå atte hjelp! Jeg er jo heldigvis sammen med familien, så det har jo uten tvil hjulpet mye. Hadde jeg vært helt alene, slik som sist, hadde jeg slitt skikkelig. Det er bare noe med det der at man ikke kan gå ut, treffe venner og faktisk leve et normalt liv som gjør at jeg føler at jeg sitter i fengsel. De eneste lufteturene jeg har hatt denne uken har vært turene med Gucci for å gi han mosjon og lufting. Jeg kjenner jeg er rimelig lei av å sitte inne nå, for å si det mildt. Herregud som jeg gleder meg til å tirsdag – da er jeg freeee! Det kommer til å bli så digg!!!

Denne uken har gått til å ta igjen en del kvalitetstid sammen med flokken min. 💕 Vi har spist masse digg mat som mamma har kokkelert frem, glodd på film etter film på Disney +, jeg har jobbet en del (denne karantenen har i det minste gjort meg produktiv på den fronten), telefon & zoom møter har det blitt litt av, Gucci har fått masse kjærlighet, lek og kos.. Vi har renset i garderobene hos mamma, trøkka i trynet på godteri, is og snacks ooog Jasmine har endelig bakt verdens beste gulrotkake til oss (mast i 1,5 år – men ikke tenk på det 😂)…

Med andre ord har denne uken vært veldig rolig og avslappende, og jeg har egentlig kost meg sånn sett. Jeg elsker jo å henge med familien min over alt annet i verden, og denne tiden har fått meg til å sette enda mer pris på hvor tett bånd vi alle har til hverandre, og ikke minst hvor mye jeg ler og koser meg ihjel når jeg er med dem. Ah, jeg elsker dem så forbanna høyt at det gjør voooondt.

I går ble det dog ikke like “tranquilo” som de andre dagene har vært. Dere som følger meg på Insta har allerede fått med dere det jeg postet på story, hvor jeg står opp for Pierre. Det ligger i min natur å stå opp for mennesker, spesielt de jeg er glad i. Når jeg ser at mennesker blir dårlig behandlet ser jeg oppriktig svart.

Det disse to jentene utsatte han for er så sinnsykt kvalmt og feil på alle mulige måter at jeg kjenner blodet mitt koke over.

Det gjør meg så sjokkert at voksne “kvinner” som det der er kapable til å sitte å slenge noe så nedverdigende og krenkende offentlig om en manns kjønnsorgan? Det hele er så tragisk at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg er i hvert fall evig glad for at jeg stod opp for han i går, og at han fikk såpass mye kjærlighet og støtte av så sjukt mange mennesker var rørende å se. Og igjen: jeg kan avkrefte at det stemmer (😅) – ikke for at det har noe å si.

Jeg blir bare så oppgitt av at noen i det hele tatt synes at det er GREIT å sitte å slenge slike kommentarer om det mest intime ved et menneske? Har vi ikke kommet lengre i 2020? Tenk om det hadde vært omvendt – at to menn hadde sittet på en podcast å snakket om hvor “løs” eller “vid” en jente en av dem hadde ligget med hadde vært, for og så at den andre skal si “da vet dere det folkens, hold dere unna X, for hun har for løs vagina!”? Det hadde blitt KAAAAOS! Det er AKKURAT like ille når kvinner gjør det, som når menn gjør det!

Jeg trodde virkelig at alle oppegående mennesker var innforstått med at å si slike ting ikke er OK, men der tok jeg tydeligvis kraftig feil. Ikke bare er det jævlig shame on disse to jentene, men også de som står bak selve podcasten. Altså de som produserer den. Det er tross alt de som klipper episodene og står for det redaksjonelle, og selv de klarte ikke å forstå at noe så idiotisk som det som ble sagt var, i det minste burde blitt klippet bort?! Det er mange ledd her som virkelig har klart å drite seg kraftig ut. 

Jeg skulle faktisk gjeste en podcast som blir produsert av samme folkene som denne podden hvor disse jentene var ufyselige blir produsert, og det kan jeg trygt si at jeg ikke lenger kommer til å gjøre. Takk, men nei takk.

31 kommentarer
    1. Helt enig med deg Isabel. Lavmål av de 2 der (: Ble sjokkert når jeg leste det. Tror nok alle vil stille opp for P der. Noen mennesker har bare ikke grenser for hva de tror de kan tillate seg . God helg. Tirsdagen kommer nok fort. Kos deg med din flotte familie 🙂

    2. Hei! Så fint og se du stiller opp for de du er glad i! For er jo skikkelig ufyselig sagt, hva har der penis størelse å si?
      Men er det mulig å få oppskriften til den berømte gulerotkaka? Du har snakket Om den før og den ser så sinsykt god ut! Vær så snill?

      1. Lag kaken som du finne på detsøteliv, tippe at det gjerne er denne oppskriften hun har brukt, men om ikke kan jeg love deg at du ikke finner bedre gulrotkake! Å jeg baker MYE. Den er helt forbanna amazing.

        1. Ja baker mye selv og har bakt den før!! Er helt enig! Er amazeballs god! Men altid gøy å teste noe nytt😊😊

    3. Du er så himla fint menneske ❤️ Inspirerende på en helt utrolig positiv måte. Har ikke ord! Stå på!

      For noen år siden, da jeg først fikk vite om deg, da kom du fersk fra PH og der var mye fokus på mye som jeg ikke fikk helt til å relatere til, syns mest du var pen og hadde fine ting. Men der var så mye mer som blomstret frem fra deg og i dag så gleder jeg meg til podkast – Suzy og Konny , smiler mye av stories og gleder meg over hva du engasjerer deg i. Du er veldig ekte! Også er du veldig flink til å minne oss her ute på at vi ikke skal trampe på andre for å klatre frem, at det går faktisk an å være grei. Du er sånn drømmevenninne, glad du inspirerer og er her.

    4. INGEN BURDE HØRE PÅ DEN LATTERLIGE podkasten til vedkommende👎🏻👎🏻 Tviler på at det er mange over 19/20 år som gidder å høre på den tragiske greia….. Men hun klarer vel dessverre og noe som er super tragisk å holde på de over 15 år!!! Såå flott at du ikke stiller opp i den podkasten, håper MANGE takker nei!!!

      1. Hun burde ikke ha noen følgerne. Når hun har blitt dømt flere ganger så burde hun holde seg unna sosiale medier. Da hun er et helt forjævlig forbilde… er så forbanna lei at dissa kjendisene gjør/sier ting også etterpå legger seg flat. Hun er over 20 år. Burde faen meg klare å bruke hode ordentlig å vokse opp.

    5. Jeg unfollowa begge to når jeg leste storyen din. Slik stiller jeg meg overhodet ikke bak!
      IS sin “beklagelse” hjalp ikke akkurat på. Hu dreit seg like mye ut ved å si det hu valgte å si. Stå for det du har sagt, legg deg flat som ei padde og skam deg! Ikke skyld på alle andre -. –

    6. Tusen takk for at du stiller sånn opp for P. Ikke bare er det helt utrolig grusomt at de henger ut en person på den måten, men hva med alle andre gutter/menn? Det er så mange som sliter med selvtillit kun pga størrelsen nedentil og føler seg mindre verdt på grunn av det. Så hva med dem når de hører sånne utalelser? Er helt vanvittig… Håper det blir konsekvenser! Er jo trakassering

    7. Mitt inntrykk (generelt sett) er at jenter som klager på penis størrelse, ikke “bidrar” mye når det kommer til laken dansen. Ligger i ro så dem ikke ødelegger håret. Penis størrelse har ingenting å si når begge bidrar mot et felles mål! Men, alle involverte må bidra.

    8. Hei! Veldig fint og bra at du står opp for Pierre!!! Skikkelig ufyselig det de sier i podkasten! Det var ikke greit.

      Jeg må også bare si: det du tok opp i storyen din med at denne personen har to volds saker bak seg osv, ikke var greit… det kunne du spart deg for. Da synker du like lavt… Etter min mening.

    9. Jeg er så enig med deg!! Jeg ble helt satt ut når jeg hørte det. Selvfølgelig er det verst av de to som satt å pratet om dette, men redaksjonen og han som klipper burde få navnet sitt skrevet på også. Jeg syntes ingenting om dette og det er helt usmakelig. Og JA – hadde det vært omvendt hadde det blitt så sykt mye verre. Dritt lei! For noen ufyselige jenter. Håper andre også får øynene opp og avfølger dem. Og ikke minst tenker på hvem som står bak podcasten. Alle unskyldninger de kommer med i avisen er til å le av. Sakt er sakt, de ser bare dumme ut som prøver å rette opp i det på en helt feil måte. Kjennte jeg kokte inni meg i går..

    10. Hvis det er G punktet du skulle gjeste så er det sååå synd du ikke skal delta på den podcasten. Det tror jeg kunne blitt veldig bra! Og da kunne dere diskutert akkurat denne saken og hvorfor det ikke er greit å diskutere andre sitt sexliv offentlig sånn her. Men er ikke tvil om at de som produserer episodene har ett stort ansvar og burde vite bedre enn å ta med slik dritt snakk i en podcast! De burde slette den episoden og legge seg flat og innrømme at de har drita seg ut!!!

    11. Enig! Å prate om andres kjønnsorgan liksom… nei, det skal man IKKE gjøre! Minner meg på den gangen Kristin Gjeldsvik og Belinda Jakobsen pratet om dårlige episoder med micropeniser i sin podcast. Ohhh, Lord! Så stygt gjort!

      1. Forskjellen der er at de la seg total flat i alle plattformer og slettet podkasten. Dessuten ble ingen navn nevnt. I denne saken er det tydelig hvem det gjelder og «beklagelsen» var rævva.

    12. Jah enig dær.. Pierre førtjæne ikje det dær.. og ka faen har han gjort dæm… godt at du stille opp før han 💕

      Kordan kaka e detta ? Har du laga den ? Kor finn æ oppskrift ? Æ vil haaa 😍👍

    13. Herregud, hvor lavmål er ikke DET.. I det hele tatt å diskutere hvor mange folk har ligget med eller hvem, synes jeg er utrolig frekt og teit. Synd at slikt har blitt et sladreemne, når det skal være en ting mellom to mennesker.

      Men ville bare si deg en ting Isabel. Greit nok at du la ut om operasjonene dine og sånn før, men alt i alt synes jeg du er et godt forbilde fordi du viser at uansett hvor langt nede man er psykisk eller i det hele tatt i livet, så er det mulig å få det bra og til og med veldig bra. Se på deg, du stråler. Man kan ikke tro at du har vært usikker på deg selv eller hatt den barndommen du har hatt. Og kosmetiske operasjoner har jo alle jenter vært innom tanken på, la oss være ærlige. Det er ikke noe du har plantet i hodet på dem. At du står frem om det kan være med å ufarliggjøre usikkerheten til folk, at de ikke er alene om å føle seg utilstrekkelig. Rett og slett at vi alle kjemper, og vi er ikke alene om det.. Tøft av deg å i det hele tatt være ærlig om det du var usikker på. Jeg hadde ikke turt det.

      Etter hvert som jeg har blitt eldre så har jeg lært meg å tilgi meg selv for ting jeg angrer på, for det er feilene som har tatt meg dit jeg er i dag.

    14. Kan du plis linke til oppskriften på gulrotkaken? så utrolig feilig ut, elsker gulrotkake selv og vil teste denne❤️

    15. Synes det er fint du står opp for Pierre. Gutter sliter også med kroppspress og redsel for å ikke være god nok, da hjelper det ikke at en av Norges største youtubere sier at man må holde seg unna gutten fordi han har liten tiss. Det kom faktisk reaksjoner allerede i forrige uke, men var først når det ble mediaomtale den ene la seg flat, eller prøvde å skylde på alle andre for det. At ikke han fikk en ordentlig unnskyldning direkte og den enda ikke er slettet synes jeg er ganske utrolig.

    16. Selvfølgelig er det aldri greit å snakke om andres kjønnsorgan på den måten, men helt ærlig virker det som at influensere, uavhengig av kjønn (men spesielt de som er åpne om sexlivet sitt), fremmer fantasien om å ha en så “perfekt” og urealistisk seksualpartner som mulig utseendemessig. Husker ennå da Sophie Elise skrev at hun aldri ville vært sammen med en gutt med penisstørrelse under 18cm, og ingen brydde seg om å lage noe oppstyr rundt den uttalelsen? Man kan jo da si at det er fordi hun delte sin personlige preferanse, men jeg kan ikke fatte hvordan den uttalelsen ikke er like skadelig som denne saken. Og det at Isabelle til og med påpeker at Pierre ikke har liten penis fortsterker dette bildet om at kvinner ikke ønsker seg menn med små peniser. Greit nok når man har preferanser og holder dem for seg selv, men enkelte influensere både her og i USA virker så hyperseksualiserte i måten de uttaler seg på uten å tenke over hvilke signaler de sender ut. Når har man noen gang hørt om en influenser som står opp for gutter med manboobs eller små peniser, liksom? Kanskje et par, men om de faktisk offentlig dater dem? Aaaldri. Kunne noen som helst sett for seg Isabelle faktisk date en “normal” type med slike helt normale kroppslige deler? Det virker så dobbeltmoralsk alt sammen, men correct me if I’m wrong altså🙈

    17. Hurra for kloke ord, Isabel! SÅ bra at du tar avstand og ikke vil assosieres med verken jentene og produsentene/managementet. Personlig ønsker jeg ikke å følge de selv og tar herved avstand fra det selskapet der.. sier litt om hva de står for de også 🙂

    18. Alså, wow Isabel❤️ Har fått så respekt for deg! Du er så god og fornuftig! Du setter foten ned ved å ikke spille inn podcast som de samme produserer! Stå på, sykt dårlig gjort av de måten de snakka om Pierre på, virket heller ikke ut som de ville innrømme grov feil, men kom bare med en dårlig unnskyldning!

    19. Flott av deg å stille opp og si fra, du har en tydelig stemme blant unge. Den slags oppførsel sier vel egentlig mer om dem enn om Pierre. Det er det styggeste, simpleste man kan gjøre mot en annen, et sånt slag under beltestedet, bokstavelig talt, kunne fort ha ødelagt en yngre og mer sårbar gutt. Pierre er forhåpentligvis så voksen og trygg på seg selv at han tar dette for hva det er, ondskapsfull vrøvl.

    20. Så imponerende at du avlyste podcasten du var ment å gjeste!! Flott å vise at dette ikke er innafor og at det faktisk nå går ut over byrået som produserer podcastene! Du vokser bare mer og mer i mine øyne😄

    21. Hei Isabell. Takk for at du som når ut til så mange tar opp dette dritpraten om penis til guttene, vi har nok kroppspress og annet negativt fokus i samfunnet. Tenk om vi gutter skulle holde på sånn mot jentene vår, men det forekommer jo det også. At du står frem som du gjør er prisverdig! Du skriver voksne “kvinner”, dritt unger spør du meg… Hilsen voksen mann (Pensjonist).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg