GJENFORENT MED BLOGGERNE

 

NELLY EVENT

Åh så hyggelig jeg hadde det i går!! Det var duket for middagsevent med Nelly.com, som alltid er like hyggelig. <3 Jeg pleier svært sjeldent å dra på eventer, rett og slett fordi jeg ofte blir ukomfortabel av å bare gå rundt å mingle med mennesker jeg ikke kjenner. Jeg vet ikke, jeg kan fort synes at det er litt kleint og stivt? Nelly.com sine eventer derimot gleder jeg meg alltid til å dra på! Det er ikke stivt, det er mer å bare kose seg med mine fab blogg-kollegaer. Jeg er så glad for at det er en så fin gjeng med bloggere her i Norge. Jeg storkoser meg virkelig når jeg får lov til å henge med de på Nelly’s eventer. Jeg husker hvor nervøs jeg var da jeg skulle møte alle for første gang på turen til Cannes. Jeg ble tatt SÅ godt i mot av alle sammen, og jeg ble skikkelig positivt overrasket over hvor skjønne og inkluderende jentene var. <3 Det var skikkelig hyggelig å bli gjenforent i går!

I går var det middag på Bea 3, på Bygdøy Allé 3. Det er første gangen jeg dro dit faktisk, til tross for at det tydeligvis skal være veldig populært. Dere vet jo meg, jeg har jo alltid pleid å dra på Fridays, liksom. Haha! Heldigvis har jeg bevegd meg litt ut fra komfortsonen det siste året, og prøvd mange nye restauranter. Bea 3 var i hvert fall super bra! Maten var god (spesielt hovedretten som var biff), drinkene var nydelige ooooog hallo – toalettet var FAB!!! Hahah, så sjukt random men det var dødsfint! Alle bloggerne typ dro ned dit for å ta selfies, så det sier sitt.

 

TOPP HER // BUKSER KJØPT I LA // SKO HER

  

Tusen takk for en hyggelig kveld i går, Nelly!! <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg