GODTERISKUFFEN MIN VOL. 3

GODTERISKUFFEN MIN

Kan vi ta et sekund å nyyyyte synet av den nye godteriskuffen min? Det måtte så klart prioriteres i denne leiligheten også! Det er noe med det som gjør at jeg føler meg skikkelig “satisfied” haha. Det gir kanskje ikke mening for mange, men for meg er det super viktig å ha en slik skuff i mitt eget hjem. Og det ironiske er at jeg ikke gjør det for meg selv i det hele tatt. Jeg har en slik skuff for å kunne tilby venner og familie hva enn de måtte crave når de er på besøk hos meg. I tillegg synes jeg det er så nice å ha den når jeg for eksempel har jentekvelder eller filmkvelder hjemme. Da har jeg alltid maaaasse snacks på lur. <3

5 kommentarer
    1. Kan du være så snill å fortelle hvor den hvite toppen din er fra, den du brukte under innspilling igår ? Såå utrolig fin😊😊😊🥰🥰😍Muuust have

    2. Wæææ, sååå digg ❤

      Kinder e bæææst ❤

      Har du smakt den nye som e kommet ? Kinderegg me kvit og brun blaut sjokolade ? ❤ faaaen, sååå god !! Anbefales.

    3. Haha! Digger det! Jeg ha selv et kott hvor jeg har MASSE sjokkis og potetgull til enher tid! Digger det! Jeg spiser kun av det Fredag og Lördag, så jeg er ganske så strukturert! 😉

    4. Har du smakt Snickers med peanutbuter når du har vært i utlandet ? ( som New York ) den er gul ? Den er den desidert beste sjokoladen av de alle. 😋.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg