GUTTEDRAMA PÅ EN FREDAGSKVELD

Reklame | nelly

JOGGEBUKSE (kun 249kr) HER ⎟ TOPP HER

Og vipps så var lørdagen her! Jeg har følt at det har vært søndag siden torsdag, ettersom alt er stengt. Det er liksom først nå jeg har kommet meg etter den forbanna jet laggen (min største fiende), og jeg kan love dere at jeg er skikkelig gira på å finne på ting og ha et spennende liv her hjemme meeen det er vanskelig nå på disse røde dagene. Kan det please bli fredag asappp?!

Været er jo helt nydelig i dag, og det føles derfor litt kjipt å sitte inne med masse jobb på pcen jeg må få unnagjort før kvelden. Jeg skal på middag med venninner i kveld, og så tror jeg det blir et par drinker også. Det er jo tross alt lørdag, som sagt. Jeg klarer ikke å råtne i leiligheten et eneste sekund til nå kjenner jeg, haha. Føler det er det eneste jeg har gjort siden jeg kom hjem.

I går kveld hadde jeg jentekveld og overnatting av Golnaz og Newa her hjemme hos meg. Jeg kan ikke forklare med ord hvor glad jeg er i de to jentene, og ikke minst hvor gøy vi alltid har det sammen! De betyr så vanvittig mye for meg!

Vi ble sittende å prate i et sett til langt ut på natt. Hovedtemaet var sååå klart gutter (haha), og det har seg jo litt slik at dersom en av oss sliter med å finne ut hvordan man skal håndtere en situasjon blir det til at vi alle sitter å diskuterer for å komme frem til riktig valg. Vi er litt av en gjeng, ass. Det er litt sånn at dersom man dater en av oss, dater man basically alle tre. Nå skremmer jeg sikkert bort alle gutter ved å skrive dette haha, men slik er det faktisk! 😂 3 for 1! Ps. Jeg kan vel si at det ikke var meg det handlet om i går. Dere vil sikkert anta det siden dere vet jeg har et godt øye til en, men enn så lenge er det veldig dramafritt. 😅

Ellers pratet vi mye om Newas bursdagsfeiring neste helg. Tenk at frøkna snart blir 23? Hun har planlagt alt i detalj, og jeg gleder meg skikkelig mye til å feire henne. Det kommer til å bli så gøy!! <3 Selv hadde jeg planlagt å feire min bursdag som var her hjemme også ettersom jeg var i Vegas da fødselsdagen min faktisk var, men jeg får rett og slett ikke tid før uti mai. Det blir alt for sent, så jeg har vel egentlig bare innsett at det skipet har seilt. Litt kjipt, men sånn er det når jeg ikke klarer å holde den reiseglade rumpa mi hjemme. 

Vel, vel.. Nå får jeg fortsette å jobbe, så prates vi mer senere. Håper dere har en fantastisk lørdag, fininger!! <3 Stor klem!

7 kommentarer
    1. Hva var guttedramaet? Lest innlegget 3 ganger for tenkte jeg kanskje hoppa over en setning eller noe haha🙈 men får ikke overskriften til å stemme med innholdet?

    2. Skal ikke du skrive noe om det Mads Hansen og Follestad har sagt om bestevennen din som utførte blind vold mot Folle? Ganske drøye påstander. Stemmer dette? Hvem er det snakk om, og hvorfor skjedde det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg