GYNEKOLOG, MØTER & REUNITING

Reklame | nelly & perfect hair

KJOLE HER (min favoritt for tiden) ⎟ CROPPED DENIMJAKKE HER ⎟ SNEAKERS YEEZYS ⎟ SOLBRILLER HER ⎟ VESKE CHANEL

Heiii! Håper alt er bra med dere, babes! Å være hjemme i Oslo igjen føles ganske deilig, selv om jeg så klart savner Bali allerede. Jeg har så mye som skjer her hjemme akkurat nå, så jeg har egentlig vært veldig stresset av å være bortreist. Derfor er det digg å være tilbake nå, slik at jeg kan være produktiv og gjøre alt jeg skal. Dagen i dag har vært utrolig hektisk. Jeg har mildt sagt ikke tid til å være jet lagged, så her er det bare til å henge med i svingene. Heldigvis går det veldig fint, for det som skjer i livet mitt nå er helt sinnsykt. Jeg har drømt om flere av disse “hemmelighetene” i veldig lang tid, og at det nå er realitet er for meg helt absurd å tenke på. Gleder meg så jæææævlig (sorry) mye til dere får vite alt!!! <3 I hvert fall! Jeg har knipset bilder av alt jeg har gjort i dag, så her kommer et “dagen min i bilder”-innlegg. 

Dagen startet med to møter. Det siste møtet var på Hotel Bristol i byen, og det hotellet var sykt kult innvendig! Jeg hadde aldri vært der tidligere, faktisk. Føler jeg har vært overalt på hoteller i Oslo, men den gang ei. Begge møtene gikk forresten super bra! Jeg forlot begge møtene med følelser av spenning, nervøsitet, glede og stolthet. Jeg er overlykkelig! Endelig føler jeg at det er skikkelig fart på sakene og at karrieren min skyter fart på ekte. Det finnes ingen bedre følelse! Virkelig. 

Sånn her forlot jeg møtet! ☝🏽 Hahaha!

Etter møtene var overstått møtte jeg verdens beste Newa for en liten catch up. Endelig reunited med bestie! Har savnet både henne og Konny så sykt mye når jeg var borte. Vår lille trekløver som jeg verdsetter så ekstremt høyt! Vi ble sittende å oppdatere hverandre på det som har skjedd de siste to ukene. Jeg om Bali og hun om alt hjemme. 

Vi møttes på Pascal for å spise en liten dessert. Det på bildet er hjemmelaget softis med knuste makroner og salted caramel saus. Altså, GUD så godt det var!! Et godt tips her i Oslo. Yum! 🍦

   

Jeg spaserte videre fra Solli til Frogner, og på veien så jeg denne nyyydelige leilighetsblokka! Altså, HVOR nydelig??? Som jeg sa på IG-story; kan noen som bor der plz selge leiligheten sin til meg? 💕😂 (Ps. jeg er seriøs). Der vil jeg bo!!!

Hahaha, så nydelig atte…

Etter å ha hengt med Newa var det tid for en liten tur innom Elin for å freshe opp bryna. Hun er THE brow-queen. Dere kjenner nok allerede til henne da jeg har gått til henne i 2-3 år nå, og alltid skrytt like mye av jobben hennes. Hun er den beste! Hun holder til på Perfect Hair på Frogner, og du kan booke time hos henne HER. Ps! Book i god tid i forkant, hun er jo så flink at hun ofte er fullbooka. ✨

Siste planen for dagen var en tur innom gynekologen. “HAHA KLAMYDIA” tenker du kanskje, men den gang ei! 😂 gøy er jeg ikke for tida, haha! Det jeg derimot gjorde var å dra tilbake for å sjekke meg for HPV-infeksjon og livmorhalskreft. Det oppfordrer jeg alle kvinner på rundt og over 25 år (jeg sjekket meg før jeg fylte 25)  til å sjekke seg for. Dere har vel alle fått med dere Sjekk deg-kampanjen? Den kampanjen tar jeg på alvor og går derfor og sjekker meg.

Pjuh! Det var dagen min så langt. Det har virkelig gått slag i slag i hele dag (lol det rimte), og egentlig skulle jeg dratt ut å møtt en venn på en drink nå. Dessverre måtte jeg avlyse da jeg har altfor mye jobb jeg må få unnagjort, og da kommer jeg ikke til å klare å være psykisk tilstede. Jeg blir så stresset av å ha så mye jeg vet jeg må få gjort, så jeg må være fornuftig å ha en ordentlig jobbkveld. Jeg kan heller kose meg i morgen. <3

Håper denne onsdagen har behandlet dere bra, babes! Nå skal jeg styrte en Red Bull og sette i gang med mer jobbing. Titt gjerne innom her litt senere i kveld, for jeg skal nemlig dele tidenes beste tips med dere. Klem enn så lenge!

17 kommentarer
    1. Hei!

      Gjorde det vondt å sjekke for livmorshalskreft? Fyller 25 i år, så skal også sjekke meg i sommeren, og jeg gruer meg som bare det for at det skal gjøre vondt…

      Hvor vondt/ubehagelig syntes du det er?

      Tusen takk!

      1. TIl ida:
        Det er ikke vondt i det hele tatt! Jeg var også skikkelig redd for at det var vondt, men det gikk helt fint og det er over på 1 minutt (sånn seriøst). Jeg tok også klamydia test og denne var faktisk vondere enn celleprøven.. Hvis du er virkelig redd, så kan du jo heller gå til en gynekolog enn legen din da, da de oftere har gjort dette før 🙂

      2. Hei. Jeg fikk påvist livmorhalskreft da jeg var 22 år, og har hatt min del av celleprøver etter det. En celleprøve er ikke vondt, og gynekologene er flinke på å gjøre dette til en så ufarlig og god opplevelse som mulig. Ville ikke bekymret meg over å ta en celleprøve, det er så viktig at man tar de! 😊

      3. Absolutt ikke. Jeg he gjort det to ganger, første gangen gjorde det vondt fordi jeg akkurat hadde født. Men andre gangen ble jeg overrasket over at det var over, for jeg forventermforventet noe annet

    2. Koselig dag 🙂

      Men du ?

      Du sei det me tæste dæ, e ikje det jævlig vondt !? :-S

      Å må man gjør det uansett om man aldri har hatt sex før !?

      Æ kan lite om sånner ting, kanskje du vet mer <3

      Håpe på svar <3

      1. Jeg testet meg for noen uker siden og kjente helt ærlig absolutt ingenting 😅 tok celleprøve hvor de “skraper” på innsiden. Og skjønte ingenting da han var ferdig, for det varte så kort og merket nada, niks, null! Så ikke bekymre deg 🙂

    3. Lurt av deg å ta test!
      Synes det er helt idiotisk at man ikke får tilkalling før man er 25.. Sjekket selv når jeg var 21 og det visste seg at jeg hadde forandringer å måtte operere..

    4. At vi ikke får innkalling før vi er 25 er helt idiotisk.. Sjekket selv når jeg var 21, hadde forandringer å måtte operere..

    5. Jeg skal til Bali snart og er veldig nysgjerrig på hva som er gøy å finne på. Kunne du laget et innlegg med ting du anbefaler av steder å se, strender, restauranter/cafeer, utesteder/beach clubs og lignende? 🥰 Er sikkert flere som lurer på det samme!

    6. Jeg kommenterer aldri blogger, men nå må jeg bare.

      Utrolig flott at du oppfordrer alle OVER 25 år til å sjekke seg. Det er en grunn til at man fpr innkalling når man er 25 år og ikke før. Om man sjekker seg før man er 25 år, har kvinner vanligvis helt normale celleforandringer som blir borte når man er 25 og er helt ufarlig. Om man da tester seg, og får opp celleforandringer er legen pliktig til å følge opp- derfor skal man ikke ta celleprøve når man er under 25 med mindre det er god indikasjon 🙂

    7. Så utrolig fint at du blogger om dette og oppfordrer andre til å gjøre det! Veldig viktig for oss kvinner å sjekke oss, og så bra at du minner oss på det!❤️

    8. Har hatt lyst å skrive denne kommentaren lenge, men jeg hater å klage eller pirke på andre.
      Men kan du prøve å ikke reposte alt du legger på instastory, på snap også? Da må de som følger deg begge plasser se igjennom alt to ganger. Hadde vært kjekkere om du la ut forskjellig på instagram og snapchat istedet for å legge ut det samme hele tiden.
      Digger deg, men har lenge tenk på om jeg skal unfollowe enten snap eller insta for å slippe å se igjennom alt flere ganger..

    9. Bildet med oppstilte designer vesker bak desserten dere spiste….jeg spyr. Det er så gjennomført latterlig og talentløst. Kan du ikke bare la være? Tenke litt på hvor lett påvirkelige ditt meget unge publikum er?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg