HEI FRA …

Reklame | nelly

HONEYYY I´m home!

TIPS!! Nå får dere 20% rabatt på HEEELE Nelly!!!

⚡️ KLIKK HER FOR RABATT! ⚡️

Da var jeg jammen meg hjemme i leiligheten min i Oslo igjen, gitt! Reisen hjem gikk knirkefritt (akkurat som jeg trodde). Ruten hjem tok ca 15 timer, men det føltes faktisk ikke sånn ut. Jeg sov meg gjennom så og si begge flyene, så da gikk tiden fort! Mellomlandet i Doha i knappe to timer, før det bar videre til Gardermoen.

Det var null stress å komme seg hjem i hvert fall! Jeg er så glad for at jeg ikke fikk panikk og reiste hjem tidligere. Jeg fikk gjennomført alt jeg skulle på reisen, som tross alt var en jobbtur for meg. Det føles godt! I tillegg fikk jeg kost meg litt ekstra i sola før det nå bar hjemover.

Nå er det to uker hjemme alene i karantene som gjelder. Jeg er helt sikker på at det kommer til å føles ekstremt ensomt etterhvert, og sikkert også veldig kjedelig. Men jeg gjør det med glede, for å verne om alle som er i risikogruppene. <3 Jeg har fått høre så mange forskjellige “regler” om denne karantene-tiden, som for eksempel at man kan ha besøk, så lenge man holder en meters avstand. Men jeg kommer ikke til å ta noen sjanser. Jeg skal ikke ha besøk før disse to ukene er over, ei heller gå ut blant folk. Påbudet om karantene synes jeg alle burde ha en enorm respekt for! Det handler tross alt ikke om deg og meg, men om de som ikke hadde taklet å få viruset like bra som oss som ikke er utsatte. 

Så her skal altså jeg oppholde meg døgnet rundt de neste fjorten dagene. Heldigvis elsker jeg leiligheten min over alt på jord, så jeg skal nok klare å kose meg her. Jeg får prøve å være kreativ med sysselsettinger bare, slik at tiden går fort. Jeg savner jo virkelig familien min noe enormt… Det er det som suger mest akkurat nå. 😟 Men heldigvis har vi FaceTime. <3

Alle: du kommer deg aldri hjem til Norge om du ikke reiser NÅ!!!

Meg: 👆🏼💁🏽

Litt fullt kjøleskap, i hvert fall. <3 Jeg har verdens fineste søsken! De gikk å handlet inn til meg i går, slik at jeg kom hjem til mat i kjøleskapet. Hvor fine er ikke de! <3 Toalettpapir var det derimot ikke å få tak i… Jeg har en og en halv rull igjen, så dette kan bli spennende. 😂😩

Åååhhh, dette har jeg savnet!! Jeg ELSKER baguetter i ovnen med krydret kalkunpålegg, brelett og norvegia… MUMSSS! Jeg er jo så sjukt enkel i matveien at det nesten er litt komisk, haha.

21 kommentarer
    1. Du som er opprinnelig fra midt østen kan jo prøve ut den klassiske måten å vaske på med vann istedenfor toalettpapir, hahhahah bare tuller elsker bloggen din!❤️

    2. Kan du lage video til YouTube om hvordan du fletter deg selv? Synes du har så fine fletter. Også kanskje en steg for steg video for de som enda ikke kan flette seg selv 😳

    3. Så deilig at alt gikk knirkefritt på hjemreisen! Et tips når det kommer til dagligvarehandel (spesielt dopapir😂) så kan du handle og bestille varer levert hjem på døren via kolonial! Et annet tips er fersk frokost og bakevarer fra Morgenlevering om du vil ha en litt bedre frokost🥰

    4. Hei Isabel! Velkommen hjem! Hvis du går inn på Helsedirektoratet.no og søker på «karantene» så kommer alt opp av hva du burde følge. Så slipper du å høre på «rykter».

      Jeg er selv i risikogruppen, og kun 28 år, og setter stor pris på når folk fra reiser tar karantene på alvor.
      Så takk for at DU tar dette på alvor også. 🙂

    5. Tror de har oppdatert det til 2 meter nå. Men enig, ikke treffe folk innendørs i hvert fall! Husker ikke hvilken etg du bor i, men du får ha de stående nede på bakken og snakke ut av vinduet.. ;p

    6. Karantene betyr INGEN besøk, så det er bare tull det enkelte sier. Les på siden til FHI, så ser du hvordan du skal forholde deg, står godt forklart der 🙂 Lykke til!

    7. Det er så synd at folk sprer feil informasjon! Man skal IKKE ha besøk når man er i karantene! Da er jo poenget borte! Visste du at en nys kan spres i hele 8 meter? Hørte det fra legen Harald Dobloug, så det er fakta! Nå kan du kanskje filme house tour??? Jaaa! 😀 Må jo ikke ha noen som filmer for deg. Gjør det selv.

    8. Blir spennende å se på vippeextensions, bryna og botoxen du fyller i ansikte når du ikke får gjort dette på noen uker. Hva tenker du?

      Selv har jeg vippeextensions så vet hvordan det er!

      1. Du må virkelig ha seriøse problemer med deg selv! Dra ut internett kabelen og ligg unna internett for all framtid! Jæ… nett troll!

    9. Hei Isabel, siden du når så mange med bloggen din; kan du være så snill oppdatere innlegget med at man ikke skal treffe NOEN i karantene, og at 1 meters avstand gjelder faktisk alle oss som IKKE er smittet! Det er så utrolig viktig at ingen leser det som at det er regelen, men at du velger å la være. Så vær så snill! Les på FHI sine regler om karantene, og skriv gjerne om generelle regler for alle oss andre (1 meters avstand til andre etc). Vi er så mange nå som oppfører oss som om vi er i karantene bare for samfunnets beste, så fint om alle andre gjør det samme og følger samme regler for å hindre at det spres.

    10. Kanskje du kan male veggene dine? Du sa jo engang at hvitt ble kjedelig. Nå har du sjansen!!
      Noen kan jo kjøpe inn alt du trenger og sette det uttafor døra di.

    11. Et lite tips i disse spesielle tider. Ha kortere negler, les deg litt opp på hvor mye bakterier/virus som lever under lange negler. Et av de viktigeste smittebegrensingstiltakene vi har er å vaske hendene, men umulig å fjerne virus/bakterier under så lange negler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg