HEI FRA …

Reklame | nelly

BUKSER HER & TOPP HER

Hei fine dere!

Denne dagen har seriøst vært et stress uten like fra sekundet jeg stod opp. Jeg har hatt så mye å ordne før jeg måtte begi meg mot flyplassen. Blant annet har jeg filmet inn et samarbeid som skal postes på Nelly sin Instagram! Jeg har takeover på @nellycom klokken 20:00. Da må dere tune inn! Det var litt flaut å filme alt forresten, for jeg måtte snakke på engelsk… Jaja! Vi overlever, men lov meg å ikke le (for mye…). :):):)

I skrivende stund sitter jeg faktisk på flyet og blogger. Ved hver min side sitter mamma og Jasmine. Vi skal til Stavanger og blir værende der frem til onsdag. Det er dessverre av en vanvittig trist grunn at vi reiser.. I morgen skal vi i en begravelse til familievenn fra barndommen vår og tiden vi bodde på Randaberg som barn. Det er mammaen til vår første venninne som barn som hjerteskjærende har gått bort.

Det blir en tøff dag i morgen, så i dag skal vi bare ta det helt med ro. Michelle kommer kanskje en tur til byen også for å henge litt, og det skal bli like godt som alltid å få klemt litt på bestevenninnen min igjen.

Før jeg reiser hjem skal jeg dra og besøke min fineste engel J i et par timer også. Legge roser på graven og få pratet med han. Det gjør jeg hver gang jeg er i Stavanger. Selv om det gjør like vondt og er like vanskelig å forstå hver gang jeg er ved graven, føler jeg en slags trygghet når jeg forlater han. Jeg skulle ønske jeg bodde i Stavanger for å kunne besøke han hele tiden, men jeg passer på å få flydd dit så ofte jeg kan. Jeg sliter enda, et år senere, med å akseptere at han har forlatt oss. Men en ting er sikkert, og det er at himmelen har fått verdens fineste engel og jeg vet at vi snart sees igjen.

Det har vært et spesielt siste år. Nå er det ikke bare et dødsfall knyttet til Stavanger for min og familien min sin del, men to. Det føles ikke noe bra å vite at vi nå skal i enda en begravelse. Det skjærer hjertet mitt.

Livet er virkelig skjørt, dere. Det har jeg fått kjenne ordentlig på det siste året. Man vet aldri når noen man er glad i går bort, så pass på å alltid fortelle de rundt deg hvor mye du elsker og verdsetter dem. ❤️ det er så viktig.

Vi snakkes mer fra Stavanger. Jeg er veldig, veldig glad i dere! Klem!

12 kommentarer
    1. Kjenner igjen den følelsen. Jeg mistet 18stk på 2år, familie & venner.. så var en periode da telefonen ringte at man bare ventet å høre om noen som hadde dødd. Ønsker dere et fint farvel selv om slikt gjør vondt. Tenker på dere❤️

      1. Hei, kan eg spør om ka som har skjedd me dei 18 stykke du har mista?😅 e utrolig mange på så kort Trenger ikkje å sei det om du ikkje ønsker det❤️

    2. Lurer på om du blir å reise utenlands i år uansett om d er korona? Tenker siden du er veldig gla i å reise utenlands

    3. Bortgang er aldri lett.., mista selv 16 stykk ila ett år. Jeg har aldri slitt så mye psykisk, som jeg gjør nå. Jeg går rundt med en klump i magen hver dag, i håp om at ingen fler dør. Men som du sa, livet er sånn. Man må lære å sette pris på hverandres tilværelse på denne jord og deres gode verdier. Dette er noe alle bør huske på.., TAKKNEMLIGHET! Ellers kondolerer jeg veldig, håper du får tatt farvel på en både god og vond måte. Du er sterk!

    4. Hei bare lurer på kofferten din. Hvilke str er det på den, og har du den alltid med inn på flyet? Vil gjerne ha lik, men er så redd for at den må sendes i cargo pga str….

    5. Kanskje hun Nora Hansen sliter veldig med selvtilliten hennes. Hun nevnte jo til deg at hun stadig vekk fikk kommentarer på at hun er stygg og at hun burde operer seg. Sliter man med noe så påpeker man det oftest på andre. Er helt enig. Er så synd at det finnes slike mennesker som bare vil trykke hverandre ned. Men ville bare komme med min teori for hvorfor hun Nora nevner operert inn på det «veldig redigerte bilde». Veldig fint bilde btw! Du kler brunt hår synes jeg. Ingen andre norske influencer er som deg. Nei, for tenk du er ikke norsk en gang! Enda en grunn for hvorfor man skal kjempe for black lives matter! Har fulgt deg leeenge<33

      Much love til deg bella!

    6. Hei, Isabel! På insta har jeg sendt deg et dikt jeg har skrevet om rasisme! Hadde satt evig pris på det om du leste den. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg