HEI FRA IBIZA!

Reklame | nelly

TOUCHDOWN IBIZA WITH THE GIRLS

Hei fra inget dårligere enn IBIZA! Nå har jenteturen startet for fullt, kan jeg love dere! Vi fløy hit rundt 23-tiden i går kveld, og landet rundt 03 på morgenen. Vi stupte rett i seng for å lade opp til den kommende uken vi har her. Det gjorde vi lurt i, til tross for at det «vanlige» å gjøre når man først ankommer øyen er å dra rett ut på party. Det orket ikke vi. Veldig glad for det i dag!

Den første dagen her har gått til å ligge ved bassenget på hotellet vi bor på og sole oss til krampa tok oss. Det var planen før vi kom hit. Viktig å få tanen og gløden på plass før vi skal sprade rundt her nede.

Vi storkoser oss utrolig mye hittil! Temperaturen er helt perfekt, helt skyfri himmel og stekende sol. Kan ikke få det bedre! Jeg har hatt så lyst til å dra til Ibiza i flere år, faktisk. Det har aldri blitt noe av, før nå. Grunnen til det er at vennene mine aldri har hatt lyst til å joine meg tidligere, haha. Enten har folk vært i forhold, eller så har de villet reise andre steder. Ibiza er mye mer enn kun fest og fyll, men det skal jo ikke legges skjul på at det likevel er det det går mest i her. 

Det er Ina, Kjersti, Newa og meg på tur! Elsker å være på tur med disse babesene! Alle er like crazy og alltid i like godt humør, så dette kommer ikke til å bli noe annet enn tidenes jentetur!

🌴 BILDEDRYSS FRA VÅR FØRSTE DAG 🌴

So prettyyy <3

<3 <3 <3

Bikinien min er på 50% rabatt akkurat nå!

OVERDEL HER & TRUSE HER

SKJØRT HER & BIKINITOPP HER

Se hva vi fant!! Har dere spist denne før? Ante ikke at dette fantes engang. Yumsiii!!

12 kommentarer
    1. Kan du lage en Ibiza guide? Skal til mallorca neste uke, og vil overraske venninnen min med Ibiza tur på bursdagen hennes å være der 1-2 dager. Så hvis du legger ut noe bra resturanter og bra steder å feste som vi kan dra til

    2. Dere må prøve KM5 restauranten! De har veldig god mat og gode drinker:-) du blir å like deg der:) husk å bestill bord! Salinas og formentera er et must når man er på Ibiza!
      nyt Ibiza, det er en av mine favoritt plasser å reise til! Atmosfæren og folkene er bare helt fantastisk 🙂

    3. Ser ikke ut som det blir Ibiza på meg gitt! Er fremdeles innom og titter på bloggen din, har ingenting imot deg, tvert imot! Jeg har kutta ut mobilen! Samtidig har jeg nå valgt å selge PCen! Aldri mer en PC ved min side! Kommer til å bli helt sykt! Men flaks internett shops finnes da! Alltid Google Maps å finne!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg