HELGEHANDELEN

MUMS

Helgehandelen er i boks! Jeg handlet ikke altfor mye, men litt. Planen er å lage lasagne i morgen! Ellers var jeg tom for litt av hvert, som for eksempel vaskemiddel og kaffekapsler. Dette er trolig ikke min mest interessante mathandelen jeg har gjennomført, haha. Jeg viser likevel!

Et must! Jeg må alltid ha jordbær i kjøleskapet mitt.

Altså… Denne har jeg fått HELT dilla på! Super enkel å lage, og smaker helt fantastisk nydelig. Jeg tilsetter også oppkuttede kalkunpølser og kokt egg. Ahhh!! Elsker!

9 kommentarer
    1. Noshame men sa ikke du at du spiste vegetar en gang i uka og at det var tomatsuppe? Er virkelig ikke bra med så mye kjøtt

    2. Jeg bruker å ha steikt kjøttdeig (kylling eller storfe), mais, revet ost og eller litt lettrømme i den Meksikanske tomatsuppen. Og litt nacho chips👌🏼

    3. Masse digg du har handlet inn😆👏Har funnet et fantastisk sted for sånne kaffekapsler🥰www.kaffekaplsen.no
      Litt billigere enn vanlig butikk og de har også «fake»kapsler som passer.
      Ha en fin kveld.

    4. Tips oppgradering suppa- den blir helt sjukt god:
      Bland basen, ha oppi ett glass salsa, en pk hakka tomater med hvitløk. La det putre og koke. På slutten av koketiden har du i en pk med Philadelphia ost + stekt kyllingfile i biter. La det kose seg lenge.

      Det blir så godt. Server med foccacia til og raspa ost+ creme fraiche.

    5. Dæm jordbæran dær, e dæm god åre rundt eller ei spessiell tid på åre og ka bruke du sammen me dæm ? Sukker ? Sjokolade ? Krem ? Eller no heilt anna ? 🙂

      Klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg