HELGEN GJENNOM TELEFONEN MIN

Reklame | nelly

Torsdagen startet jeg hos Egmont for et møte. Det er her jeg har både blogg og bok!

KJOLE HER

Senere på ettermiddagen fikk jeg besøk av en kjekkas fra London, og en liten time senere kastet vi oss avgårde på premierefesten til Familieduellen med en fin gjeng! 

  

På fredagen fikk jeg besøk av enda en favorittperson, nemlig bestevenninnen min Michelle fra Stavanger! Jeg elsker at alle fikk møtt hverandre og blitt kjent med hverandre denne helgen. Vi har virkelig storkost oss, alle mann. <3

Det var skikkelig teamwork på kjøkkenet fredagskveld, hvor vi lagte tidenes laksemåltid. Det smakte nydelig, og det tror jeg vi har kokken Callum å takke for. Han lærte meg et par ting på kjøkkenet, faktisk! Det behøves, da jeg er eeelendig på å lage mat. Det må jeg gjøre noe med, har jeg innsett. Hvor hot er det ikke med mennesker som kan lage god mat?!

Hater egentlig dette bildet, men man ser virkelig hvor glad jeg er haha. Jeg har virkelig hatt tidenes beste helg, med verdens beste mennesker! <3

Loook at this!!! Jeg craver det som bare fanken nå når jeg ser på bildet…. Alt jeg har hjemme atm er baguetter, liksom. Ikke like spennende, det. Blæh.

Lørdag = Mccern & vin til lunsj. Jepp!

Repost fra det forrige innlegget, om surprise partyet for Michelle. Etter restauranten dro vi videre ut på byen, som endte opp i liiiitt for mange shots og liiiitt for mange drinker… Men er det bursdagsfeiring, så er det bursdagsfeiring! 💁🏽

På søndag, altså i går, var været så nydelig. Derfor måtte vi rett og slett bare komme oss ut i solskinnet, og da bar det naturligvis avgårde til Aker Brygge og Tjuvholmen. Det er så fint der når solen skinner!

Vi møtte opp med J sine kompiser + mine venninner for lunsj på The Thief. Der ble vi sittende i et par timer, i mens vi fikk i oss mat og gutta fikk i seg litt vin… Jeg prøvde meg på en Mimosa, men det gikk ikke så bra ettersom at jeg fikk i meg nok alko kvelden før. Heh.

Det var min helg gjennom telefonen! Håper dere har hatt en fab helg, og at denne mandagen har behandlet dere bra så langt. Nå må jeg få sminket meg litt, slik at jeg føler meg som et menneske igjen. Jeg er sliten i dag, gitt. Men det må jeg bare komme over, for i dag skjer det noe meget spennende. Forteller i neste innlegg!

Skrives snart. Klem!! <3

16 kommentarer
    1. Åh, jeg blir så oppriktig glad av å se hvordan du stråler om dagen. Det er viktig å kose seg og unne seg hygge, noe du virkelig fortjener. Ser også ut som at de du tilbringer tiden din med gir deg mye glede, og det er SÅ deilig å se. Lykke til videre med kjærligheten også, unner deg virkelig alt godt- han virker super <3 Stor klem.

    2. Du sa forrige gang at du ikke kommer til å nevne han du holder på med neste gang du dater noen, men du nevner han joss typp hvert innlegg? Glemmer du i blant hva du har sagt? Virker sånn.

    3. Digger deg, men tror det gikk litt fort i svignene når du skrev det innlegget her, hehe! Igår var mandag! Inlegget som er lagt ut idag tirsdag referer til igår som søndag, men i går var det mandag! Så var vel mer forigårs!😘
      Digger deg! Og digger de innelggene her spesielt godt!❤️❤️

    4. Helt rart siden jeg ikke kjenner deg, men blir så vanvittig glad og varm i meg av å se hvor bra du har det nå Isabel! Du fortjener alt godt, for du har kriget og jobbet hardt for å være der du er nå ❤️ Lykke til videre både med karriere og kjærligheten!

    5. Hei Isabelle! Jeg lurte på om du kunne skrive litt om det å tørre å være seg selv og ikke å være redd for å by på seg selv og bli dømt av andre. Noen tips/erfaringer? Jeg digger personligheten din og den gode utstrålingen din. Jeg er selv veldig sjenert fordi jeg er redd for avisning og bryr meg mye om hva andre tenker om hva jeg sier og gjør. Vet at veldig mange sliter med det samme så hadde vært kult om du hadde noen gode råd!

      Klem <3

      1. Hei babe! Vet du, det er vanskelig å komme med noen andre tips enn å bare være seg selv og jobbe meg eget selvbilde og egen selvtillit. Så fort du får troen på deg selv og blir sikker på den du er, kunne ikke andres meninger om deg betydd mindre. Stol på dine egne meninger, og drit i alle andre som har behov for å dømme deg. Håper dette var til hjelp!

        Stor klem <3

    6. Det at folk i det hele tatt henger seg opp i om du legger ut masse innlegg om Joss selv om du sa du ikke skulle gjøre det, er sååå _barnslig_!! Alvorlig talt, er det ikke lov å ombestemme seg? You go girl, og jeg håper romantikken blomstrer! Dere er super fine sammen <3

    7. Det er så moro å følge deg på Instagram etc, for nå virkelig stråler du<3 Godt å se du har det bra, Isabell. Det har vi som er fansen din ventet på<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg