DE SISTE DAGENE GJENNOM TELEFONEN MIN

Reklame | nelly & luxbeauty

New claws! Veldig viktig, åpenbart. 💅🏽 Jeg fikser mine alltid hos @Luxbeauty her i Oslo! Verdens beste neglsalong, spør du meg. Denne gangen gikk jeg for babyrosa. Elsker det! Rent og skikkelig girly.

Antrekket mitt den ene kvelden:

TOPP HER // SKJØRT HER // HEELS HER (så behagelige, og nå på 20% rabatt!)

Middag med mine og besøket mitt sine venner! Det var så utrolig gøy at alle klikket skikkelig bra sammen. Det er lenge siden jeg lo så mye som det jeg har gjort denne helgen!

Yummi! Jeg har spist ekstremt mye god mat denne helgen, det er i hvert fall sikkert og visst. Jeg måtte jo vise han de gode restaurantene vi har her i byen.


Det var min helg kort oppsummert gjennom telefonen. Jeg har vel i grunn delt mer på Instagram, men ja.. Ting skjer. <3

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg