HELGEN I BILDER

WEEKEND VIBES

Hei dere! Nå er det tilbake til hverdagen igjen for min del. Jeg har hatt en helt fantastisk fin helg hvor jeg har kost meg fra ende til annen. Jeg har hatt et super fint besøk, festet, chillet, hengt med venner, dratt på Jul I Vinterland (for første gang i år, faktisk), spist masse god mat, CHURROS (!!!), tatt pariserhjulet og generelt bare hatt noen veldig fine dager.

Jeg tok meg litt fri fra å oppdatere så mye på sosiale medier og blogg i helgen, som jeg fortalte dere om på fredag. Det har vært ganske deilig å koble litt av å slippe å føle at jeg må poste noe konstant. Jeg hadde godt av en slik helg, ass! Men – til tross for at jeg ikke har vært så mye på telefonen har jeg så klart knipset noen bilder til dere. Her er et lite bildedryss fra hvordan helgen min så ut. <3

Frokooost!

Muuums!! Crepes + film + venner. <3

Guuuuutta stemning! 😂😍

Jul i vinterland! Like koselig hvert eneste år. <3

Ahhh!

Slik så helgen min ut! 

8 kommentarer
    1. Hvor blir videoen av som du har sagt skal komne leeenge nå? Dårlig..du er jo ute å fester osv men kan ikke ordne det fordi du ikke har PC eller tid? Du skulle jo få låne en så hva skjer?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg