HELGENS MATHANDEL

🍓 🌮 🍞 🍪

Denne helgen har jeg besøk, så da måtte naturligvis kjøleskapet fylles opp! Selv er jeg skikkelig kjedelig i matveien, så kjøleskapet mitt inneholder sjeldent noe spennende. Så lenge jeg har jordbær, pålegg, smør, ost og rundstykker klarer jeg meg haha. Jeg vil jo ikke vise hvor kjedelig jeg faktisk er for besøket mitt, så nå er kjøleskapet mitt fylt opp med masse godt. Jeg har i grunn bare tatt utgangspunkt i frokoster, da vi drar ut å spiser de andre måltidene.

Proteinpudding, liksom. Åpenbart ikke til meg! Hehe.

YUM!

25 kommentarer
      1. Hvilken kommentar er det? Folk som skriver negative kommentarer for å rakke andre folk ned er skikkelig unødvendig, hvertfall når kommentaren din handler om utseende!
        Du er god Isabel <3

      2. Kanskje du burde gå og holde kjeft og slutte å blande deg inn i andres liv. Bare fordi du er stygg og sjalu så betyr ikke det at du kan gå og slenge dritt om andre. Voks opp litt, vi er tross alt mennesker alle sammen og det er ikke bare utseende som teller. I tillegg så er hun drit fin og perfekt og har en jævlig fin personlighet. Ikke kom anoymt og sleng dritt om andre.

    1. “Jeg vil holde en eventuelt flørt/kjæreste hemmelig fra bloggen i fremtiden” -Isabel Raad for noen dager siden.
      Også spammer du ned hele Instagram story med han Joss ett eller anna 😅

    2. Hei Isabel! Jeg har nettopp startet innsamlingen «Hjelp til sertifikat.» på Spleis. Blir så uendelig takknemlig for all hjelp jeg kan få! ❤ Har vært en fast følger av deg både på bloggen din og snapchat hele veien, og håper du vil ta deg tid å klikke inn på linken å lese innlegget mitt.
      Og dele videre er nok for stort å spørre om, men det ville i allefall ha gjort meg uendelig glad! ❤

      https://www.spleis.no/project/64967

    3. Hei Isabel! Jeg har nettopp startet innsamlingen «Hjelp til sertifikat.» på Spleis. Blir så uendelig takknemlig for all hjelp jeg kan få! ❤ Jeg har vært en fast følger av deg både på bloggen og snapchat, og hadde satt så stor pris på hvis du tok deg tid til å se på innlegget mitt.
      Og dele videre er nok for stort å spørre om, men jeg hadde i såfall blitt uendelig takknemlig og glad! ❤

      https://www.spleis.no/project/64967

    4. Jeg takker for meg. Orker ikke å lese bloggen din mer. Oppdaterer etter flere dager og når du først oppdaterer så er det bare kjedelig…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg