HELGENS PLANER

Reklame | nelly

SKJORTE HER – NÅ PÅ 20% RABATT

– I DAG FÅR DERE 20% RABATT PÅ HELE NELLY: SHOP HER

Da var det brått fredag, dere! I helgen har jeg tatt fri fra all jobb (bortsett fra bloggen og sosiale medier), for jeg får nemlig besøk. Derfor har jeg ikke akkurat så lyst til å ha så mye å gjøre, men heller å fokusere på besøket og kose meg. Jeg har forhåndsskrevet et par innlegg som er klare til publisering, så slipper jeg å tenke så mye på det også. Jeg har brukt denne uken på å forberede meg med å gjøre klart samarbeid som jeg egentlig skulle gjort i helgen, for å få mest mulig unnagjort. Jeg har vært flink til å planlegge, for en gangs skyld haha.

Så planen min denne helgen er å være en god “host” (haha), vise vedkommende Oslo, ha mitt aller første vorspiel her hjemme hos meg hvor jeg har invitert mange av vennene mine (gruer meg litt haha), dra ut og generelt bare storkose meg. Jeg gleder meg masse til alt som skjer denne helgen! Det er lenge siden jeg har vært SÅ sosial som det jeg skal være gjennom hele denne helgen, men det kjenner jeg at skal bli skikkelig koselig. 

Jeg skal også vise leiligheten min for første gang til mange av vennene mine. Det blir spennende å se hva de synes! Vi skal jo ha vorspiel her, og alle møblene mine er lyse. Jeg skal prøve å ikke være en sær jævel i morgen, men rødvinsglassene skal definitivt passes på. Haha! 

Det var mine helgeplaner! Hva skal dere finne på? 😍❤️ God helg, babes!

9 kommentarer
    1. Hei. Nå som Sophie Elida har funnet ut at hun hadde brystimplantater i rumpen, tror du at du også har det? Har du noen planer om å gjøre noe med det?

    2. Lyse møbler er ikke tingen, verken når man er ung ELLER når man får barn 😀 Man MÅ jo kjefte litt på folk om de spruter rundt med rødvin etc, og det er LETT å søle om folk blir litt på en snurr. Og det er vel poenget på en vorspiel? 😀 Lykke til, det blir sikkert gøy i alle fall 🙂

    3. Så Nelly har altså blitt en av de sidene som konstant kjører rabatt for å lure folk til å kjøpe mer. Synes det er rabatter hele tiden nå.

    4. Hei! Du er bare et så fantastisk, hjertevarmt og sterkt menneske! Jeg husker så godt da jeg kjøpte meg leilighet på din alder, og hvor stolt det går an å føle seg, så gratulerer så mye😀 Du har gode verdier og er familiekjær og ordner istand jul for småsøsknene og familie, og du er et godt forbilde, veldig beundringsverdig. Du er rett og slett uselvisk!

      Selv om jeg er 10 år eldre enn deg har du fått meg til å innse hvordan en hard barndom ikke nødvendigvis skal kunne definere graden av selvtillit, og en god selvfølelse. Du er så verdifull og unik, og slutt aldri med å spre det vakre vesenet ditt. God jul❤️

    5. Ja, hun betaler mer skatt enn en person med «vanlig» inntekt. Men poenget mitt er at vi TRENGER Legene, lærerene, barnehageansatte osv osv. Vi TRENGER strengt tatt ikke influensere..
      Jeg mener det blir helt feil at slike yrker som vi egentlig ikke trenger skal være mer atraktive for unge lesere mtp inntekt.
      Hvorfor gå mange år på skole når man bare kan melde seg på paradise hotell etter videregående, lage litt drama på tv, starte en blogg, bli influenser, og tjene mye bedre enn om du hadde gått alle de årene på skole og kanskje til og med dratt på deg en solit studiegjeld?

      Hadde disse influenserene bare brukt stemmen sin til noe nyttig! Engasjere seg for klimaet for eksempel, eller andre viktige saker

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg