HELGENS PLANER

Reklame | nelly

TOPP HER ⎟ BH HER ⎟ JEANS HER

Hei fineste dere! Er det bare jeg som føler meg litt rar om dagen? Eller, det begynte vel på fredag, etter en veldig hektisk uke. Det er kanskje ikke rart at jeg følte meg tom i går og føler meg tom i dag, for det har tross alt skjedd utrolig mye i det siste. 71* Nord innspilling, premiere på serien min, premierefest, podcast release og valpekjøp for å nevne noe. Nå har jeg heldigvis en litt roligere periode i vente, selv om det ikke kommer til å vare så lenge. Men jeg nyter av det å ha mye å gjøre, spesielt nå som det er corona. Så mange bransjer har virkelig slitt på grunn av viruset, så jeg føler meg ekstremt heldig og ydmyk over at firmaet mitt fortsatt tuter og går. 

Denne helgen har jeg bestemt meg for å ta det heeeelt med ro. Jeg trenger det. Puste ut. Samle opp ny energi. Lade batteriene. Bare være. Jeg liker egentlig slike rolige helger aller best. Det er så herlig å bare kunne labbe rundt her hjemme i koseklær, se på serier, spise god mat og kose seg i eget selskap. Jeg elsker det, jeg!

PLANENE MINE DENNE HELGEN

🦋 Kose masse med Gucci. Gå turer i finværet, kose oss her hjemme og ha litt valpetrening. Jeg hadde jo valpekurs her hjemme tidligere i uken, og der lærte jeg litt ulike triks jeg skal øve på med lille bassen.

🦋 Lage masse god mat! I går ble det laksemiddag, som er en av mine favoritt retter. Det er så digg det, spesielt med mandelpoteter til. Eeelsker!

🦋 Ha hjemmespa! Dere kjenner meg – jeg elsker jo det. Jeg har kjøpt mange nye ansiktsmasker i det siste, det er så digg å ha mange å velge i mellom. Dessuten elsker jeg jo å teste ut nye produkter. Jeg har også kjøpt meg en del ny hårpleie, der i blant en hårmaske som jeg har hørt sjukt mye bra om. Dersom jeg er fornøyd med produktene kan jeg selvsagt tipse dere videre om de senere. <3

🦋 Se på Disney+. Jeg lastet det ned i går og begynte å se på Pochahontas. Så koselig! Jeg får skikkelig nostalgi feeling av å se på alle de ulike seriene og filmene som finnes på appen. Jeg føler meg plutselig som et barn igjen – haha.

🦋 Betale regninger. Kanskje ikke fullt like gøy, men jeg pleier å gjøre det på søndager. Greit å få unnagjort før ny ukestart!

🦋 Planlegge den kommende uken. Jeg reiser faktisk bort for et døgn i neste uke, for tiiiidenes shoot. Gleder meg skiiiikkelig mye! Dette har oppriktig vært en drøm for meg i alle år, så at det endelig skjer er SÅ gøy!!!

🦋 Tenne masse lys, spise de to Ben & Jerry isene jeg har i frysen og kooose meg til ny Skal Vi Danse sending!

_____

Hva skal du i helgen? Klem!

6 kommentarer
    1. Så koselig ♥️

      Sette i sænga/på stol og spise snop og spælle på mobiln 😍

      Det hælga mi består av, hahah 🙂 Alltid like koselig, så plutselig sovne æ av 😃😂👍 og søv helt te næste morra kl 04-05 og står opp 😍😍

      Klæm ♥️

    2. Har du en rabattkode på Nelly trenger en nå skal bestille en bukse fint vis du kunne svart fort♥️klem

    3. Her kommer noe fra ei på 67år. Har lest boka di, som var veldig sterk, og følger med på serien din. Du er jo utrolig sterk og ei kjempefin jente. Har felt en del tårer for deg. Vil bare ønske deg alt godt,og lykke til med framtida. Stå på ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg