HELGENS PLANER

Reklame | nelly

MIN FAVORITT JAKKE ER ENDELIG TILBAKE PÅ LAGER I ALLE STØRRELSER: 20% RABATT HER

_____

FÅ 20% RABATT PÅ ABSOLUTT HELE NELLY HER

Hei og god fredag babes!

Jeg er omsider hjemme fra Stockholm. Jeg har vært i karantene siden, og for å være helt ærlig synes jeg faktisk det er ganske digg? Er det lov å si? Jeg er bare veldig sliten etter reise og mye jobb, så derfor har jeg ingenting i mot å låse meg inne her hjemme i eget selskap med Gucci. Jeg er uten tvil en introvert (med en liiiten dose ekstrovert til tider).

Så som dere kanskje skjønner, er ikke helgens planer særlig spektakulære. Jeg har likevel en liten slagplan om hva jeg skal finne på, for det er jo tross alt helg – karantene eller ei.

I helgen skal jeg:

⚡️ Se på julefilmer! Nå er det virkelig ikke for tidlig, eller? Gud som jeg lengter etter desember! Finnes ingenting koseligere. Jeg har til og med handlet inn Juleskum (på taxfree, vel og merke).

⚡️ Drikke varm sjokolade! Her går det i julestemning igjen, dere… ho ho ho!

⚡️ Kose masse med Gucci og gå turer med han. Jeg har forøvrig fått en del spørsmål om hvem som lufter han nå som jeg er i karantene, og svarer er meg. Jeg er i karantene, ikke i isolasjon. Å lufte seg selv/hunden din er helt lov!

⚡️ Jobbe. I morgen kommer blant annet en ny VLOGG ut på kanalen. Ellers har jeg brukt store deler av dagen i dag på å få unnagjort Mail, er zoommøte og planlegging av den kommende uken. Jo, og i går spilte Golnaz og jeg inn ny podcast episode som kommer ut på onsdag. Andre episoden vi spiller inn uten av begge sitter i studio, men jeg synes vi løser det bra!

⚡️ Se på Skal Vi Danse i kveld! Heia Benjamin & Marte!

⚡️ FaceTime med familien. I går facetimet Jasmine og jeg i over 1,5 timer liksom. Sånn er det når vi begge må være hjemme og tråkke i hver vår karantene.

⚡️ Lage laks til middag! Cravings!

⚡️ Kjøpe ny vinterjakke til Sidra.

⚡️ Få maaaasse søvn. Jeg har fått en nokså god døgnrytme etter Dubai. Nå legger jeg meg rundt midnatt og våkner senest 09:30. Ikke at jeg har så mye å våkne til, men det er likevel digg å stå opp tidlig.

⚡️ Filme & poste samarbeid.

⚡️ Filme to YouTube-videoer. Den ene vil bli en Life update da det er ekstremt mye som har skjedd i privatlivet mitt den siste tiden..

____

Hva skal du i helgen? <3

8 kommentarer
    1. Åå, har den jakken selv, og jeg eeelsker den! får så sykt mye komplimenter for den også <3
      Var seff fordi du delte, haha takker for tips!!

    2. Så koselig ♥️

      Hahah æ har hatt julestæmning me julemusikk sia sept 😂👍♥️ Sååå deilig og unøvendig 😂 Kjenne det ækstra no som det e blitt snø, men fy faen domt og få det så tidlig, hahah 😂😱

    3. Hei Isabel!
      Kan du sende nå ut og sende/svare dm/melding på Instagram? Når du ser denne meldingen. Jeg heter: seeyouagain393 på Instagram. Jeg sendte melding på nytt som du ba om. Det er veldig viktig. Det omhandler mental helse og en selvmordstanke. Jeg har hatt det sånn helt siden mars. Jeg har hatt sånn helt siden da. Jeg har ikke hatt et bra år generelt. Problemet er at jeg ikke har noen å dele med eller snakke. Det ville ha betydd så mye hvis du kunne nå ut og sende en dm/melding.

    4. heisann! Ville bare gi deg en tilbakemelding på serien! episoden der du er å besøker hjemstedet ditt og barnevernet, jeg har sett den episoden mange ganger allerede, og jeg griner HVER gang❤️❤️❤️ jeg kjenner jeg er superstolt over deg, nei jeg kjenner deg ikke men jeg er stolt over deg! Du aner ikke hvor mye det betyr! Jeg håper virkelig det blir en sesong 2 av Isabel 🥰🥰 ser opp til deg, alt du får til. Stort forbilde❤️

    5. Hei Isebel❤️jeg skriver ikke dette for å være frekk på noen som helst måte men jeg så videoen av deg på omg just dont, og du skal absolutt få lov til å dusje som du vil men jeg ville bare si ifra om at det ikke er bra for normalfloraen din (med mindre du gjør det på en ansvarlig måte). Normalflora er er lag man har på huden og i slimhinner osv inn i kroppen, som beskytter mot sykdom. Det er viktig å fortelle hvis du først skal anbefale dusj hver dag at man bør bruke såpe med lav PH verdi slik at huden ikke blir ødelagt, og at man dermed ikke blir ekstra utsatt for sykdom. Det helsearbeidere egentlig anbefaler er dusj annenhver dag! Men som sagt du skal få lov å dusje som du vil, jeg skriver dette kun for at hvis du først skal gi ut anbefalinger bør du ha all infoen slik at ikke folk får feil opplysninger!❤️

    6. Dusjekommentarene: Vel hvis det ikke er bra for normalfloraen å dusje, da har jeg et stort problem. Jeg dusjer minst to ganger hver dag. En når jeg står opp og en når jeg legger meg, men det vil ikke dermed si at jeg vasker håret hver dag. Og hvis jeg er på toalettet så blir det en dusj da også. Hvis du får bæsj på hendene, tørker du hendene med papir? Vel jeg bruker ihvertfall såpe og vann. Hvorfor er rumpa di mindre verdt enn hendene dine? Det har ingenting med kultur å gjøre for jeg er etnisk norsk og har alltid bodd i Norge. Jeg har aldri tørr hud, ikke engang på hendene mine om vinteren. Har aldri uren hud heller. Så kan ikke folk bare la være å legge seg borti hva andre velger å gjøre med seg selv? Blir helt matt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg