HELGENS PLANER

Reklame | nelly

BODY HER ⎟ JEANS HER

Jeg føler alltid det er litt komisk når vi bloggere roper hurra for helg, for vi har jo strengt tatt ikke stor forskjell på ukedager og helger som oftest. Men her er jeg igjen og roper høøøyt hurra, for i dag er det fredag! Hahaha, sorryyyy. Selv om jeg ikke merker stor forskjell, får jeg likevel den der helgefølelsen. Det er jeg evig takknemlig for, det gjør jo ganske mye med humøret. 

 

HELGENS PLANER

________________

 

FREDAG:

1. I dag skal jeg først på en liten shopperunde med Golnaz i Bogstadveien. Det er egentlig ikke jeg som skal handle for en gangs skyld, haha. G er på jakt etter nytt badetøy til Dubai, nemlig! 

2. Jeg skal på synsundersøkelse… Jeg aner ikke hvor forbanna dårlig synet mitt kan bli?! Jeg mener, jeg har allerede -10 på det ene øyet og -8,5 på det andre. Jeg er basically halvblind uten linser. Jeg har merket at jeg ser litt uklart på TV-en i det siste, så jeg mistenker at synet mitt har blitt enda dårligere. Kryss fingrene for meg da! Jeg gruer meg faktisk skikkelig, dere.. ☹️

3. Actionpark med søsknene mine! Deretter skal vi ut å spise. Jeg reiser jo bort nå, så derfor er det viktig for meg å få til skikkelig kvalitetstid med Rami og Sidra før avreise. Vi skal på noe laserkrig-greier som vi har vært på tidligere, og det er faktisk skikkelig gøy!

4. Ta i mot min nye sofa! ENDELIIIIIIG….

 

LØRDAG:

1. Innspilling hele dagen!

2. Dra på trening for aller første gang på veldig lenge. Wish me luck… Haha, jeg gruuuuuer meg!!! Jeg kommer jo til å se helt idiot ut. Håper ikke det er mange folk på treningssenteret på en lørdags formiddag. Da dør jeg.

3. Dra på lunsj med noen venner.

4. Pakke til Dubai!!!!

 

SØNDAG:

AVREISE TIL DUBAAAAAAI!!! 💦☀️🌴👙✈️💃🏽

 


 

Fortell meg gjerne deres helgeplaner! Jeg er nysgjerrig. <3

19 kommentarer
    1. Spennende helg da å gleder meg så til å se bilder fra Dubai😍🙏Her er det rolig helg,starter opp med trening selv neste uke å gruer meg også fordi jeg blir alltid så flau den første gangen jeg er der! Er mange år siden jeg trente sist pga skade så 😅Ha en nydelig helg flotte deg ❤

    2. Har spurt før og aldri fått svar.. Hva gjør du for å kompansere for utslippene dine? Mtp reising og shopping på internet?

    3. jeg er syk, klarer ikke skole eller jobb for øyeblikket. Sånn har det vært i 3-4 år, så jeg lever i evig helg haha. Men den fredagsfølelsen er uansett noe spesielt! Jeg tenker at mye av grunnen er at alle som jobber/studerer stråler ekstra den dagen og at det smitter over på oss evig helg folka😂

    4. Kommer du til å skrive noen innlegg om paradise hotel? Jeg er veldig nysgjerrig på hva du tenker så langt om sesongen, og da spesielt utfordringene som Robin og Thea måtte ta der det virket som de hadde steppet inn i et helt annet reality program. Personlig synes jeg i hvert fall ikke at det å shave øyenbrynet sier noe om hvor sterk spiller man er.
      Skjønner heller ikke helt konseptet med at du og Erik skulle velge ut ph deltakere til deres egne lag når det var Erik som fant Walid men han endte opp på ditt lag? 🙂

    5. Fredag;

      1; våkne for kaffe og frokost.
      2; ordne barna for skolen og barnehagen.
      3; vaske klær og rydde hus.
      4; ta en dusj
      5; hente barn.
      6; lage og spise middag.
      7; fritidsaktiviteter.
      8; kveldsmat og stell.
      9; sofa, Netflix, og mobil.

      Lørdag;
      1. Kaffe og frokost.
      2. Barnevaktlevering.
      3. Dusj.
      4. Sminke
      5; jobb.
      6; Netflix og senga.

      Søndag;
      1; sove lenge.
      2; kaffe og frokost.
      3; dusj.
      4; sminke.
      5; jobb.
      6; hente barn.
      7; kvalitetstid.
      8; kveldsmat og stell.
      9; klargjøring til ny uke.
      10; Netflix og sengen.

      Stressende helg med andre ord! Hver vakt er på 11,5t

    6. Trist å se før og etter bilder av deg Isabel. Du var jo så vakker før alle operasjonene. Helt forferdelig at du som hadde et så vakkert ansikt i utgangspunktet, har følt at du har måtte endre på utseendet ditt 😕

    7. Jeg vet at det er lør og passkontoret er stengt men HUSK Å SJEKKE GYLDIGHETEN PÅ PASSET!!! Husk at det skal være MINIMUM seks måneders gyldighet på passet🤓 ha en fin ferie koseklubben🥰

    8. Hei! Så sykt kult at du har begynt å trene, creds til deg 🤩 Jeg bare lurer på en ting, er absolutt ikke ment som kritikk, men er bare nysgjerrig på det. Hvis du trener rompa, kan implantatene gå i stykker eller bli annerledes hvis rompemusklene blir mye større? 🤔 Og vil rompen bli større på lik linje som de som ikke har implantater?

    9. Ja, jeg vet at du har operert deg her og der. Jeg synes du bruker altfor mye penger på nye klær. Jeg syns det er litt «rart» at du drar til de samme destinasjonene gang på gang. Jeg synes at lønna di er for høy i forhold til jobben din. Men- det betyr ikke at jeg ikke liker deg! Jeg synes du skiller deg veldig ut fra mange andre bloggere ved at du virker så ekte, ja ekte selv med vipper og nye klær hver uke. Du har en litt annen livsstil enn flertallet, men du virker genuint opptatt av de du er glad i, du virker ikke å være selvsentrert på den usunne måten som noen andre bloggere viser. I stedet for å lette mer og mer, viser du at du står mer og mer planta på jorda jo eldre du blir. Som nevnt innledningsvis, ja du gjør noen ting kanskje ikke jeg hadde gjort, men jeg tror på at den du viser er DEG, og det liker jeg. God tur til Dubai ( igjen 😂)

    10. Jeg genuint lurer. I og med at du har operert rumpa, om du kun trener rumpa fks squats osv kan dette ha noe skade på implantatene og kan den bli større enn det den er nå om du trener den?? Ikke ment vondt, har bare alltid lurt på dette..

    11. Nå som ny regel er kommet så lurer jeg på om du vet om man må betale toll på shein? For vist jeg for eksempel bestiller varer for 1500, må jeg da betale toll?

    12. Hei. Kan gi et par tips fra da jeg selv var i Dubai. Et sted jeg tror du ikke har vært enda er Miracle garden, en stor park fylt av blomster og skulpturer laget av blomster, det er veldig instagramvennlig!!!
      Viss du har lyst å oppleve Burj al Arab (seilet) kan jeg anbefale å booke bord for lunsj på uterestauranten Scape. Sykt god fisketaco der og mye annet, (pizza, salater etc). Det er eneste måten du kan komme inn til hotellet og det er helt fantastisk å se innsiden også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg