HER BOR JEG

HOME

Ja vel, da har jeg flyttet! Eller, det er vel en bitte liten stund siden nå. Under Skal Vi Danse bor jeg på et av Frogner Apartments! Grunnen til det er fordi leiligheten min renoveres akkurat nå, og derfor kan jeg ikke akkurat bo der for øyeblikket. Produksjonen er jo så fantastiske at de stiller med leiligheter til de som trenger det under innspillingsperioden. Vi er flere som bor i samme blokk akkurat nå, noe som er super koselig! Det føles nesten litt som et kollektiv, bare at vi har hver vår “leilighet”. Hyggelig å ha noen av gjengen dør i dør. <3

Her kommer et lite bildedryss fra hvordan det ser ut i mitt “nye” hjem. <3

Koselig, ikke sant? Det er litt lite, men det gjør ingenting da jeg så vidt tilbringer noe tid hjemme – bortsett fra når jeg sover. Det er jo fullt kjør fra morgen til kveld, så alt jeg behøver når jeg først skal hjem, er en god og stor seng. Og det har jeg! <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg