HER BOR JEG NÅ

Reklame | FIRSTHOTELS

HOME

Hei dere! <3 Det har jo vært litt styr med gulvet i min nye leilighet som jeg driver å pusser opp, så nå må jeg vente en uke til før jeg kan begynne å flytte inn. I mellom tiden har jeg sjekket inn hos First Hotel, som ligger midt i Bogstadveien typ. Så sentralt! Dessuten ligger det typ fem minutters gange fra dansesenteret, så det passer meg jo helt perfekt! 

Jeg ble tipset om dette nyåpnede hotellet av to venninner som har bodd her selv. Så fort jeg så bildene herfra, var det ingen tvil om hvor jeg skulle bo i mens jeg venter på leiligheten min. Herregud så fint det er her! Helt nydelig! Dere ser jo på bildene under her. Elsker virkelig dette stedet!

Jeg kommer til å bo her hver eneste gang jeg trenger et hotellopphold her i Oslo. Ingen andre hoteller kan måle seg her i byen, synes jeg. Og jeg har bodd på mange forskjellige hoteller. Så til dere som vurderer et Oslo-besøk i fremtiden; book dere inn her. Dere kommer til å stortrives! 💕

Har dere sett en så fin lobby? Elsk!!

Cribben min! <3

HVOR fint??? 😍

9 kommentarer
    1. Hvor fint??? SYKT fint! 😉 Så vannvittig fint rom!! Og for en herlig seng 😜 Sykt digg 😘😘 Kooos deg masse på hotellet, håper leiligheten blir ferdig og akkurat slik du vil ha den 💜💜💜 Klem Charlotte

    2. Du fremstiller det som om du har valgt dette selv, men de har jo kontaktet deg og sponset dette. Dette blir det siste innlegget jeg gidder å lese. Og du sier selv at du er så boss lady, men du er i realiteten ansatt av Nelly.. 🤷🏼‍♀️ Når du sier at du skaffer rabatter, så er det jo nelly som bestemmer dette. Blir bare flau!

        1. Alltså fortsätt att stå på dig Isabel! Haters always going to hate.
          Här har du en svensk tjej som följt din resa sen paradise hotell och kan bara säga DU ÄR EN BOSSLADY!! You go girl!! Ser sååååå nice ut 😭💕💕💕

    3. Er akkurat ferdig med å lese boken din. Og jeg skal innrømme at jeg har hatt mine fordommer om deg. Men herregud og jeg har grått meg gjennom boken for en fantastisk fin og sterk jente du er! Jeg heier på deg og åpenheten din. Klem

    4. Wow! Jeg E L S K E F den glamorøse hallen, den er perfekt for photoshoot! Jeg titter etter et hotell som passer godt til bryllup / selskaps tema, siden vi skal ta litt promo bilder av blomsterveggene jeg leier ut. Mannen min og jeg skal overnatte også så selv om vi bor kort vei unna.
      Tusen takk for at du delte bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg