HER BOR JEG NÅ

Reklame | nelly

KJOLE HER ⎟ HEELS ZARA ⎟VESKE LOUIS VUITTON

KLIKK HER FOR 20% RABATT PÅ HEEELE NELLY!

Jeg flyttet jo ut av leiligheten min på fredag, og jeg har jo ikke fortalt dere hvor jeg bor nå. Jeg har flyttet inn hos søsteren min for øyeblikket, men det er jo bare midlertidig. Jeg går på visninger så ofte jeg kan, for planen er å være ute så fort som mulig. Jeg kjøper meg jo bolig nå, og det er der all min tid blir prioritert nå. Jeg er skikkelig desp på å komme meg inn på boligmarkedet, for fy søren – det er jammen meg på tide. Det vet jeg at mange av dere ville sagt dere enig i, haha! Jeg synes litt synd på henne, for her har jeg kommet med hele mitt flyttelass og leiligheten er kaos med alle eskene og posene mine. Heldigvis er det jo bare nødløsning.

Å bo med søsteren sin er ikke alltid like bra, spesielt ikke i vårt tilfelle. Vi er ganske ulike når det kommer til hvordan man vil ha det hjemme, det samme gjelder med rutiner og ja, generelt alt. Det har blitt et par unødvendige diskusjoner allerede, som når hun blant annet presterte å knø alle mine designersko oppi en super trang skuff hvor de alle ble smadret. Da var jeg ikke fornøyd, haha. 

Jeg er vandt med å bo alene, og det er også grunnen til hvorfor jeg ikke flytter inn med en venninne for eksempel. Jeg er avhengig av å ha mitt eget space og min egen frihet. Det går virkelig ikke å bo med andre for min del, og selv om jeg elsker søsteren min over alt på jord, kjenner jeg at jeg må komme meg ut asap før vi dreper hverandre haha.

5 kommentarer
    1. Hva er budsjettet ditt på bolig egentlig?
      Er jo masse ute ved tjuvholmen, Sørenga, barcode, ved operaen osv

    2. Husk at du bare er en gjest hos søstern din da, det er ikke din sak hvordan andre liker å ha det i sitt eget hjem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg