HER BOR JEG!

Reklame | Comfort Hotel Karl Johan

MY HOME FOR THE NEXT FEW DAYS

Hei babes! Jeg har unnet meg litt luksus denne langhelgen, jeg! Det er ikke helt tilfeldig, jeg har nemlig fått et etterlengtet besøk. <3 Jeg pleier jo tross alt ikke å bo på hotell i egen hjemby, men vet dere? Det vil jeg faktisk begynne å gjøre i ny og ne! Det er jo skikkelig digg å få litt nye omgivelser og føle seg som en turist i byen man bor i. Jeg merker selv at jeg kobler veldig av nå, og det er så klart skikkelig deilig. Været har vi også vært vanvittig heldige med både i går og i dag. Vi har spasert rundt i byen og bare nytt det nydelige været og solen. Ingenting slår Oslo når været er som dette – helt ærlig. 

Hotellet vi bor på heter Comfort Hotel Karl Johan. Det ligger midt i smørøyet, og selve hotellet er dødskult! Det ser dere blant annet på bildene under her. Jeg ble så overrasket og glad når jeg sjekket inn på rommet. FOR en fet suite! Vi har separat soverom, egen stue (MED DEN KULESTE INNREDNINGEN!!) og svært bad med både dusj og badekar. Gjett om vi skal storkose oss her til mandag!

Håper dere får en super fin torsdag videre! <3

12 kommentarer

Siste innlegg