HER BOR VI I DUBAI

A DREAM COME TRUE

OMGGGG jeg har endelig tatt meg råd til å booke meg inn på Five Palm i mens jeg ferierer i Dubai. Jeg har alltid hatt lyst til å bo her, men ettersom at prisene her er ekstremt stive, har jeg latt være ved tidligere anledninger. Da har jeg heller villet bo billigere og bruke mer penger på shopping istedenfor. Men denne gangen derimot, er det omvendt. Mer penger på fint opphold, og mindre på shopping. Og dere? Fy søren så verdt det! Dette hotellet er seriøst d r ø m m e n.

HVOR FLOTT?!?!

47 kommentarer
    1. Hei.

      Håper du har ett nydelig opphold! Dubai er helt magisk ❤️

      Er spesielt sjarmert av balkongen du har. Er det Delux King Sea View, eller kalles det noe annet?

      Klem 🤗

          1. Hu tjene 1 mill i året så da kan hu ikke tjene 300 tusen i flere måneder
            Kanskje 1 måned men ikkje så mye flere måneder

        1. Hu tjene ikke opp til 300.000 i mnd hu hadde jo såvidt 1 mill i fjor i lønn hu hadde hatt meir hvis hu hadde hatt 300 tusen i mnd

    2. Ikke lat som du har betalt for hotelloppholdet selv. Hotell manager på five palms er en nær slektning av meg. Du får bo gratis mot at du promoterer. Ha en fin ferie i byen min:)

      1. Men hvaaaa er det med disse løgnene for tiden??? Herlighet! Jeg kan godt legge ut bilde av betalingsbekreftelse???? Gud, alt folk får seg selv til å finne på. Jeg hadde da aldri løyet! Og denne slektningen din finnes nok dessverre ikke. Vær så grei å finn på noe annet å bedrive tiden din med, helt ærlig.

        1. Går det ann å være så sjalu😂😂 nær slektning ja … verste kommentaren , seriøst!!! Isabel har jo lagt ut bekreftelsen på snap!! og uansett om det er betalt eller ikke så angår det seriøst ingen!!!!

      2. Hahahha, jeg ler!! Din slektning?😂 er hun i din by? Hvis dubai er din by, hvorfor skriver du Norsk? Ingen fra din by er interissert i og lære seg norsk 😂 isabell, folk blir kanskje litt misstenksom da hotellet har fikset mye for deg med bilder osv, dette gjør de for de som er sponset.. ellers får du kose deg masse! Synes du skal ta med deg flinke Mammaen din på arabiske steder med arabisk musikk, siden hun har så fantastiske fine danse mooves som minner meg sykt på ‘ Arabiske Belly dancers!! Min kjæreste er oprinnelig fra Dubai. Tips til noen fantastiske steder du kan ha med din mor på, som passer fint for mor og datter! ‘ resturang Mawal’ veeeldig populær, og MOOD, utroooolig fint sted! Også har du Stage en av mest populære nattklubbene i Dubai. Du må oppleve litt av ‘arabiske’ stedene og hvor funny det er med alle de arabiske folka som lager så utroliiig sykt mye liv😍 også må du snappe, vlogge!! Det blir så spennende med noe nytt, er alltid det typiske, med engelsk musikk, som vi ser fra alle bloggere, mens den utlandske siden må du vise mer av😍 er sååå spennende og lære og se flere kulturer❤️ Ellers må du og mor kose dere masse, synes hun fortjener og være med på litt sånn arabsike sider i dubai og kjenne litt på hva hun selv liker også❤️ Tipper hun kommer til og elske det! Du er fantastisk isabell, ta vare!

      3. Yasmin gå og ta deg en bolle.. du er sikkert ho samme som kommenterte på det med fly greiene og😂😂.. Isabel drit i sånne sjalu stalkere. Alle vet jo at du er ærlige💕.

    3. Nydelig hotell! 💜 Kos deg masse på ferie i Dubai, det fortjener du 💜
      Ingenting er som en deilig ferie med noen du er glad i 😘
      Klem

    4. Hei, jeg skal til Dubai i mars og jeg lurte på om man kan sole deg og bade på Five Palm uten at man bor der – ser på tidligere vlog fra Dubai at du gjorde det? Hvor mye må man ev. betale? Håper du og moren din koser dere masse på ferie <3 klem

    5. Hvor mye betalte du for en uke?
      Fant 1 uke for 15-20 000 for 2 stk.. synes ikke det var så ille 🙂
      Fint hotell!!

    6. Ååå Isabell du er ett så fantastisk menneske, då Erling og herlig… håper du og moren fin koser dere masse. Og herregud hvorfor må folk tro at du lyger og si dåne stygge ting om deg😰 eeelsker deg, du e ett av mine forbilder❤️❤️❤️ Du må alltid huske at du er akkurat den du er å det kan ingen forandre på🥰alltid vêr den fantastiske deg❤️❤️❤️

    7. Hallo, vis hun er på en ferie la henne være, noen kommer løgn og det kan såre andre. Hun er på ferie for å kose seg, helt siden hun reiste til Dubai noen av dere har skrevet noe frekt til henne, det er hennes liv ikke deres hun bestemmer. La henne kose seg helt til hun er der og pluss tenk at det hadde skjedd med dere hvordan hadde du følt det. Jeg elsker deg sykt mye isabel, kos deg masse i Dubai, much love❤️

    8. Hvorfor driver dere å prøver å spre løgner?? Sjalusi er det styggeste jeg ser!
      å vi som følger Isabel å heier på henne vi vet at verken det eller de rare løgnene om flyturen er sant!

      Å nydelige mammaraad😍😍

    9. Hallo, vis hun er på en ferie la henne være, noen kommer løgn og det kan såre andre. Hun er på ferie for å kose seg, helt siden hun reiste til Dubai noen av dere har skrevet noe frekt til henne, det er hennes liv ikke deres hun bestemmer. La henne kose seg helt til hun er der og pluss tenk at det hadde skjedd med dere hvordan hadde du følt det. Jeg elsker deg sykt mye isabel, kos deg masse i Dubai, much love❤️

    10. Hallo, vis hun er på en ferie la henne være, noen kommer løgn og det kan såre andre. Hun er på ferie for å kose seg, helt siden hun reiste til Dubai noen av dere har skrevet noe frekt til henne, det er hennes liv ikke deres hun bestemmer. La henne kose seg helt til hun er der og pluss tenk at det hadde skjedd med dere hvordan hadde du følt det. Jeg elsker deg sykt mye isabel, kos deg masse i Dubai, much love

    11. Hallo, vis hun er på ferie så må noen la være å spre løyn om henne eller hotellet. Hun er på ferie for å kose seg, helt siden hun reiste til Dubai noen har skrevet noe frekt til henne. Det er hennes liv ikke deres hun bestemmer. La henne kose seg og pluss tenk at dere reiste isteden for henne og folk kommenterte sånn for dere hvordan hadde det følt. Jeg elsker deg sykt mye Isabel, kos deg masse i Dubai, Much love

    12. Det virker veldig som om du skriver kommentarer til deg selv, bare så du kan skrive på insta “jeg svarer” på diverse “slemme” kommentarer. Er det sant?

      1. Søk gjerne opp IP-adressene. Det hadde jeg nok ikke funnet på å gjøre. Det har til og med andre bloggere blitt tatt på fersken på, og jeg tviler på at noen som helst i denne bransjen i det hele tatt hadde våget etter det haha.

    13. Hei Isabel, leste nettopp kommentarene dine på bloggen. Folk er så sjalue på deg, altså se på deg, du ser då bra ut!!! Hvem ville ikke ha blitt sjalu på deg? Du er 10/10 all the waaaay up! Så ikke bry dem om folk, haters make u famous baby! Kos deg på ferie med mammaen din og nyt tiden! Elsker bloggen din btw❤️

    14. meg og søss var i Dubai sammen for ca 6-8 år siden , var på Dubai mall osv , så masse suverni « stuff» Men .. vi sleit med drosje , ikke lett å få tak i uten avtale på forhånd , vi var der og under « shopping festivalen « Tror du og er det nå
      .. siste uken i januar og mener det var 14 dager i starten av februar.. raketter daglig , halv pris osv i ALLE butikker , i tillegg at vi dro på markede , dvs … en stor arena der ALLE land ble reprensentert ! Skikkelig morro .. Norge var seff med , dog med et lite hjørne 🙈. Uansett , vi fartet mye , valgte å
      Bestille drosje fra hotellet .. håpløst ellers .. MEN i Dubai er det liksom ikke et sentrum .. man har Dubai mall , som er enormt , men skal man Ta seg en gå tur .. det et liksom ikke noe « sentrum « enig ? Uansett .. koselig å se mor og datter på tur .. nyyt siste timene 😘

    15. Litt teit men hvor er toalettet? Så bare et sykt fint badekar og vasken haha. Kos deg max videre skjønneste❤️ Og kos deg med mammaraad😘

    16. Skriver ikke ofte på innlegg, men fyy søren forholdet du har med mammaen din, jeg elsker det! Dere to er så søte og det er virkelig koselig å se dere smile sammen! Minner meg om mamma og meg! Smiler alltid når jeg ser dere sammen! Du er så flink både når det gjelder jobben din og familie! Virkelig en man skal se opp til! Kos dere masse videre❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg