HISTORIEN OM ERIC

Reklame | NELLY

KJOLE HER

Hei og god morgen fra Bali! Det føles fortsatt merkelig med denne tidsforskjellen, spesielt når jeg blogger. Dere sover jo nå, imens det er morgen her. Uansett! Jeg vil oppdatere dere om dagen min i går. Den var skikkelig fin, og det var spesielt en episode på beach cluben Mrs Sippy som gjorde hele dagen. Jeg skal fortelle dere hva som skjedde, men først: dette var frokosten vår før vi forlot villaen. 👇🏽 Jeg har fått skikkelig dilla på Eggs Benedict og spiser det til frokost hver dag. Det er jo så godt!

YUMMI!

Min beach club outfit! Jeg sa til J at jeg skulle gå for Dubai vibes i går, og det gjorde jeg jammen jeg og. Haha!

Se så fint det er! Det er første gangen jeg har vært på Mrs sippy, men jeg skal definitivt tilbake. Skikkelig deilig mat, nydelige drinker, god stemning, bra musikk, i tillegg til at det er et svært stupebrett hvor folk hopper i fra dagen lang. Og det er her den morsomme historien kommer inn…

 

OK, la meg fortelle!

På bildet over her ser dere Eric og et par andre boys. Eric er han i prikkete badebukser og sort hår. Han var så sykt skjønn, han gikk nemlig opp på det høyeste og hadde så fryktelig lyst til å hoppe. Han prøvde så mange ganger, men trakk seg heeelt i siste liten hver gang. Jeg overdriver ikke når jeg sier at han stod der oppe og prøvde å samle mot i nærmere en time. Flere av de andre prøvde å hoppe sammen med han, holde han i hånden, manne han opp, gi han råd.. Ingenting hjalp, men man så jo hvor sinnsykt lyst han hadde. Ikke ga han opp heller, for han skulle klare det. Det som var så gøy var at hele beach clubben ble SUPER engasjert! Alle satt å heiet på han, skrek hans navn, klappet og hoiet. Det var så morsomt å se hvor gira alle ble på hans vegner.

Og heeer, ladies and gentlemen, her hoppet han til slutt!! Hele beach clubben tok seriøst AAAV! Det var så sjukt morsomt at jeg seriøst begynner å smile nå imens jeg skriver dette. Han ble så glad, og jeg ble skikkelig stolt over han ettersom han nektet å gi seg. Han klarte det jammen meg til slutt! Gutta gikk å spanderte drinker på han etterpå, og han var i ekstase. Haha, så herlig!

Dette er litt av menneskene som fulgte med og heiet!

Nei, dere.. I går var en skikkelig fin dag! <3 

14 kommentarer

Siste innlegg