Hjemme & en jævlig pinlig innrømmelse

Reklame | nelly

GENSER HER & BUKSER HER

Hei fra leiligheten min i Oslo <3 Nå er jeg brått tilbake hjemme igjen, etter tre fantastiske døgn i København. Herregud som jeg har kost meg! Jeg har fått oppleve så utrolig mye. Jeg har spist helt nydelig mat, shoppet nye skatter, drukket deilige drinker, nytt solen, byen og selskapet jeg reiste med. Fy søren, det var en helt fantastisk weekend som jeg sent vil glemme. Jeg elsker å reise på slike spontane turer og skape nye minner med mennesker jeg digger å være rundt. Ah, nei… Det var skikkelig kos, bare. <3

Nå har jeg omsider kommet meg hjem igjen, og for å si det mildt: jeg behøvde så sjuuuukt de 10 timene med søvn jeg fikk i natt etter turen. Haha! Det tar på å være på farten fra morgen til kveld, med ikke så alt for mange timer søvn på øyet. Men verdt det er det alltid, for når man først er på tur er det så viktig for meg å få opplevd mest mulig!

Jeg må bare også få nevne hvor merkelig det var å sette seg på et fly til et annet land igjen. Nå var det riktignok ikke så altfor langt bort, men det var likevel noe spesielt ved det å kjenne på en slags “frihet” igjen, til tross for at det så klart fortsatt ikke er som normalt igjen. Jeg følte meg, med hånden på hjertet, mer trygg i København enn jeg gjør her hjemme i Oslo. Der var det mye mer restriksjoner og forholdsregler i forhold til Covid-19 enn hva det er her hjemme. Utestedene stenger for eksempel fortsatt klokken 00:00, i mens vi her i Norge har åpnet opp for normale stengetider igjen som er rundt 03. I tillegg var det mye strengere på flyplassen i Køben enn på Gardermoen. På førstnevnte var det flere vakter over alt som passet på at alle hadde på seg masker til enhver tid, samt at vi forholdt oss til 1-meters avstand ved bagasjebåndet. Slik er det ikke på Gardermoen. Der må man kun ha munnbind på flyet, men ikke ellers på flyplassen.

Anyway! Det var digg å være borte en helg, men det er også alltid like digg å komme hjem til leiligheten min igjen. Jeg elsker virkelig hjemmet mitt, og bare det at jeg lengter hjem til den så fort jeg er bortreist, betyr veldig mye for meg. Det er første gangen jeg virkelig føler meg hjemme på ekte, i en leilighet. 

Vi landet sent i går kveld, og hoppet rett i en taxi hjem for å sove. Så i dag har jeg hatt en full dag her hjemme til å “komme meg” på. Jeg har begynt å binge Temptation Island på Tv2 Sumo, og herreguuuud så underholdende det er!! Det er den amerikanske versjonen, btw.

En “fun fact” som jeg egentlig synes er jævlig klein å innrømme er at Pierre og jeg skulle delta på den svenske versjonen for noen år siden. Vi ble spurt om å delta, og vi ble tilbydd mye penger for å delta en nokså kort periode. Vi fløy til og med ned til Thailand til stedet vi skulle spille inn, men på grunn av noe vondt som skjedde meg, ble vi nødt til å avlyse og fly hjem igjen dagen etter vi hadde ankommet. Thank gooood for det, for herregud – jeg får panikk av å tenke på at jeg skulle utsette meg selv for det psykiske kjøret der. Jeg tror ikke det hadde vært noe bra, ass.

Dagens frokost: meksikansk tomatsuppe med kalkunpølser & egg. <3

Dagens middag: kjøttboller, brun saus og fløtegratinerte poteter. <3 

Resten av kvelden skal jeg jobbe litt (bildedryss fra København kommer!), gå gjennom flere hundre søknader til stillingen som klipper av videoene mine til YouTubekanalen min, fortsette å se på TI og vaske klær!

Håper dere har det fint, babes! Jeg har vlogget hele København-turen, så stay tuned for den. Klem!

7 kommentarer
    1. Har sett begge sesongene av temptation på sumo og jeg sier bare GLED DEG!! Herregud som jeg hylte, og gråt, ble sint og var frustrert om hverandre😂

    2. Herlig! Skal forhåpentligvis til Købehavn selv snart, kan du komme med tips til spisesteder, cafeer, barer med gode drinker osv? Hvis du har noen😄❤️

    3. Sett noe av Temptation Island selv og kan IKKE skjønne at folk tør å melde seg på 😅 man er jo usikker på forholdet siden de må prøve ut det der tenker jeg. Men herregud for en underholdning for oss andre 🙈

    4. Ikke glem at Danmark er mye mer tettbefolket, og dermed er forutsetningene deres for smittevern ganske annerledes enn for oss

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg