I DAG ER EN STOR DAG

“A loyal friend laughs at your jokes when they’re not so good, and sympathizes with your problems when they’re not so bad.”

I dag er ingen vanlig dag, for i dag er det nemlig verdens beste Newas 23-årsdag!!! <3 Herregud så glad jeg er for at nettopp du ble født 26. april 1996. Jeg har blitt så utrolig glad i deg, og jeg tror ikke du aner hvor mye du betyr for meg og hvor høyt jeg verdsetter deg. Du er mest omsorgsfulle, morsomste, snilleste og galeste jenten jeg kjenner. At vi ble kjent for 1 år og tre måneder siden er helt fjernt for meg, for det føles helt oppriktig ut som om at vi har kjent hverandre hele livet. Noen venner forblir venner, mens andre blir til søstre, noe som stemmer i vårt tilfelle. Jeg ser ikke på deg som bare min bestevenninne, men også min lillesøster som jeg elsker utrolig høyt.

Jeg vet hvor mye du har gledet deg til denne dagen og hvor mye arbeid du har lagt i planleggingen av bursdagen din, og jeg lover at jeg skal gjøre alt jeg kan for at dagen din blir heeeelt perfekt! I dag er du prinsessa vår, og jeg gleder meg helt sinnsykt mye til å feire deg til laaangt ut på natt. Du fortjener verdens beste feiring! 🖤

 

Takk for at du er du, og takk for at du fortsatt holder ut med min galskap. Det er få jeg har det så morsomt med, som det jeg har med deg. Du er gull babe, og jeg setter uendelig stor pris på den du er! Gratulerer så forbanna masse med 23-årsdagen. Sees om litt!! ELSKER DEG! 💕

8 kommentarer
    1. heihei, jeg lurte på hvor den t-skjorte kjolen din, som du hadde på i går kveld når du var på byen er i fra?❤️

    2. Jeg syns det er så fint å se det vennskapet dere har fått. Alltid fantastisk å se at det faktisk er mulig å utvikle nære vennskap – også i voksen alder! Føler det er en slags myte om at dette er tilnærmet umulig, så derfor et det ekstra fint å se at dere knuser denne myten 🙂 Fortsett å kose dere sammen! Og gratulerer så mye med dagen til Newa!

    3. Hveeeer eneste gang du kjøper noe nytt på LV eller Gucci eller hva det er sier du hver eeeeeneste gang at du skal vise hva du har kjøpt i et eget innlegg. Så spørsmålet mitt er, når skal du vise hva du kjøpte i bursdagsgave til deg selv???

    4. Din vän är väldigt vacker också!!
      Ni ska vara glada som har varandra.
      Önskar en härlig Lördag!!
      Kram fr Sverige

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg