I DAG ER INGEN BRA DAG

Reklame | nelly

JAKKE HER ⎟ GENSER BALENCIAGA

Blæh.. I dag føler jeg meg bare skikkelig dritt. Jeg hater når jeg har slike dager, og heldigvis har jeg det ikke sånn ofte. Det er jeg veldig takknemlig for. Jeg merker bare mer og mer hvor sinnsykt lett påvirket jeg er av negativitet rundt meg. Det trenger ikke nødvendigvis å være noe som har skjedd meg direkte som gjør at jeg blir nedfor, men også at folk rundt meg har masse drama rundt seg. Jeg blir utrolig påvirket av det, noe jeg hater. Spesielt nå som alt går såpass bra i mitt eget liv, og jeg har egentlig ingenting å være nedfor over. Da er det ekstra kjedelig at jeg skal la andres negativitet smitte over på meg. Jeg merker at det har blitt skikkelig slitsomt..

Heldigvis er det søndag, og dermed er det en “perfekt” dag å ikke være i topp humør på. Jeg skal bare ligge på sofaen, se den nye sesongen av Real Housewives of Orange County (hvorfor har jeg ikke sett den sesongen enda???), spise opp melkesjokoladeplata mi, klippe ferdig dagens vlogmas og være skikkelig introvert. Det var jeg for så vidt i går også – jeg takket nei til å både dra ut med en vennegjeng og til å spise middag ute med en venninne. Jeg er jo ikke blitt helt frisk enda, i tillegg til at jeg generelt er ganske sliten for tiden (spesielt når helgen kommer), så da fristet det tusen ganger mer å bare være hjemme, helt alene. Istedenfor å finne på masse festligheter, satt jeg å jobbet med det hemmelige prosjektet mitt frem til klokken var 03:30 i natt. Jeg er så sinnsykt motivert og giret på dette prosjektet at jeg holder på å sprenge. Jeg lover at jeg ikke skal snakke så mye mer om det mer nå, før jeg endelig kan røpe det. Jeg skjønner at det er irriterende når jeg sier A men ikke B, men det er så vanskelig å holde helt kjeft om det når det er noe som opptar såpass mye av livet mitt akkurat nå.

Jeg føler meg dog som den kjedeligste 24-åringen i Oslo for tiden, for jeg føler ikke jeg har et liv bortsett fra å jobbe om dagen. Når helgen endelig kommer, er jeg allerede utslitt etter en lang uke med full agenda fra morgen til kveld. Jeg har i hvert fall lært meg at jeg ALDRI skal si at jeg har det travelt KUN med blogging i hele mitt liv igjen, haha. Jeg blir nesten litt irritert på meg selv når jeg tenker tilbake på tidligere i år når jeg mente at jeg hadde det sååå hektisk, når alt jeg gjorde var å dra på noen møter i tillegg til å blogge. That honey, ain’t stressfull. Get a grip, Isabel… 😅

Nok småprat fra meg. Tenkte bare det var greit å titte innom med en liten update på mitt fantastisk interessante liv. 😎 Håper denne søndagen behandler dere bra! Stor klem fra meg. <3

6 kommentarer
    1. Du er så driftig og flink om dagen. Hva du får til! Lov å ha kjipe dager eller være sliten når det er MYE på engang. Ikke la noen dra deg ned. Stå på videre, flotte Isabel

    2. Å være introvert er ikke noe du er fordi du velger å være alene hjemme en lørdag, introvert er en personlighet. Jeg kan si for sikkert at du IKKE er introvert, du er det motsatte. Du er jo utadvendt, tar mye plass og prater mye, det så man jo på paradise hotel for eksempel. Jeg er introvert og vet hvordan det er, blir så irritert når folk som absolutt IKKE er introvert, sier de er det. Er egentlig ikke særlig gøy å være introvert, så slutt å lat som…

      1. Du.. inadvendt og introvert er absolutt ikke det samme.
        Du er nok inadvendt.
        Når man er introvert så behøver man mye tid for seg selv og blir lett sliten av å være sosial. Det handler ikke om at man ikke prater eller tar lite plass.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg