I DAG REISER JEG TIL …

OMG, endelig er dagen her! Jeg har lengtet etter denne langhelgen, dere! I dag reiser nemlig Golnaz og jeg til Stockholm på jentetur! Dette var bursdagsgaven jeg ha henne, og endelig fant vi en helg som passet oss begge. <3 Det skal bli så sjukt koselig å ta en real weekend-tur til en av favoritt byene mine!

Vi skal henge og feste med venner, shoppe, spise masse digg mat, feste enda litt mer og viktigst av alt: stooorkose oss! Wow, wow, wooow som jeg gleder meg!!! Jeg har det alltid gøyest med Konny på tur. Vi er jo litt av et team når Suzy og Konny get down på ferie – haha!! Alltid like komisk og actionfylt – det er det i hvert fall absolutt ingen tvil om. 😂

Vi flyr i kveld, og før det skal jeg få unnagjort et par timer med jobb her hjemme. To samarbeid skal spilles inn, litt for mange mail må besvares og en ny vlogg til YouTube skal påbegynnes! Jeg skal nemlig vlogge hele helgen, og starter allerede her hjemme i ettermiddag. Jeg skal filme hva jeg pakker med meg, interiør haul og litt diverse før jeg tar dere med videre på turen til Stockholm.

Jeg storgleder meg! Følg gjerne med på Instastory i løpet av de kommende dagene, for der er jeg ekstremt aktiv. Kanskje til og med litt i overkant aktiv til tider – haha. @IsabelSraad heter jeg der!

Sees i STHLM!! <3

5 kommentarer
    1. Da rå gleder jeg meg til ny vlogg allerede!!! 😉 Elsker deg på youtube!!! 😀 Håper dere får en helt super helg! Digger deg sååå, fine vesen! <3<3<3

    2. Jeg skal på samme turen med en venninne i påsken, har du noen restauranter og utesteder du anbefaler??

    3. Ååå, kos deg masse Isabell! Det er så gøy å ta ferietur! Kunne du tenkt å være med på Kjendis Farmen? <33 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg