I DAG SKJER DET!!!

Nei men guuuud… Det er ikke ofte jeg våkner av meg selv rett over kl 9 på morgenen – let me just tell you that!! I dag, rundt 13:30-14:00 røpes min aller største hemmelighet og drøm for den norske folket. Jeg har gått å holdt på denne hemmeligheten i over et år nå, og truuuust me når jeg sier det har vært PAIN!! 😭😅💕

Men nå er ENDELIG dagen her, dagen hvor jeg kan dele det største som har skjedd meg med dere…. HYL!!!! Det føles SÅ rart å skrive dette innlegget nå, og vite at nyheten straks skal slippes. Wow! Jeg er full i nerver, glede, og følelsene er helt ærlig all over the place. ENDELIIIIIG er dagen heeeeer!!!

Jeg overnatta hos familien i går kveld, slik at jeg skulle våkne sammen med favorittene mine på den store dagen. Hele familien er overlykkelige og minst like spente som meg.

HOLD DERE FAST!!! Snakkes snart med nyheten, jeg deler den først på Instagram. Der heter jeg @isabelsraad. Klem!

8 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med tv-serie! Tror nok ikke det var mange som ble overrasket (siden du har gått rundt med mic og TV-team det siste året), men gleder meg til å se på 😊

    2. Når kommer kles og sminkemerket ditt ut? Det annonserte de i nyhetsbrevet fra tv2, men ser ikke at du har skrevet noe om det på bloggen din hittil?:-D

      Ønsker deg en fin dag videre<3

    3. Ett spørsmål du kan ta me dæ i næste spørsmål og svar innlægg/video 🙂

      Hadde du kunne hatt vænna dær du ikje kan møte pærson i mørke klefarga ? 🙂

      Klæm fra du vet, men går innfør og vær Anonym akkurat no <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg