I DAG SKJER DET

Reklame | NELLY

TRACKSUIT: JAKKE HER – BUKSER HER

God lillejulaften, verdens beste lesere! Herlighet, tenk at det er julaften i morgen?! PLEASE si at jeg ikke er den eneste som er veeeldig lite forberedt? Haha, det er faktisk helt krise! Jeg har så lite julestemning i år at det nesten er litt pinlig… Men men! Jeg vet jo at det kommer til å bli bra i morgen likevel! Det er jo pyntet til jul hjemme hos mamma, og der finnes det også juletre. Jeg tror det har mye med det å gjøre nemlig, for hjemme hos meg finnes det ikke et snev av jul. I tillegg har jeg jobbet ekstremt mye frem til nå, så jeg har liksom ikke hatt tid til å føle på at julen har nærmet seg mer og mer.

Men dere! I dag er dagen hvor jeg skal ut på julegaveshopping til familien! På lillejulaften! Jeg mener… Jeg er ubrukelig, dere… Haha shit. Jeg vet jo hva jeg skal kjøpe til alle sammen, men jeg har bare ikke hatt tid til å gå ut å faktisk løpe de ærendene. Jeg liker egentlig ikke å utsette ting til siste liten, men nå måtte det bare bli sånn. Jeg krysser fingrer og tær for at alt jeg skal kjøpe finnes på lager, slik at alt går knirkefritt for seg. Jeg har jo ikke akkurat tid til at ting skal gå skeis i dag, dagen før julaften. 😅 Wish me luck!

Akkurat nå chiller jeg hjemme med Newa, vi hadde sleepover i går. Elsker når hun kommer til meg etter jobb, da får vi kvalitetstid sammen til tross for at det blir sent. Jeg er ikke akkurat kjent for å legge meg tidlig heller, så det er ingen hinder for meg. ☺️ Vi skal straks kle på oss, kaste håret i en dott og begi oss ut på julegavehandel. Jeg gleder meg faktisk litt! Det som gjør meg mest glad her i verden er å se familien min lykkelige, og selv om jeg vet at de ikke forventer eller krever noe stort, har jeg så klart slått på stortromma i år også. Det blir litt vanskelig å toppe fjorårets julegave, som var en Dubai-reise for hele fammen. I år derimot blir det litt annerledes, men jeg vet at de alle kommer til å elske det de får.

Nå må jeg nesten få litt fortgang her. Vi skrives mer senere, babes! STOR juleklem fra meg! <3

37 kommentarer
    1. Hvorfor fikser ikke moren din noe til barna? Virker ikke sånn. Med tanke på at du ordner middagen, julesokker osv

      1. Mamma er ikke vandt med å feire jul selv, ettersom at hun er oppvokst med en annen tro og kultur. Derfor er det naturlig at jeg tar meg av og steller i stand julaften, da jeg i tillegg elsker å gjøre det. <3 Mamma fikser annen mat som er fra hennes kultur og ordner med andre ting, mens jeg og jasmine tar oss av pinnekjøttet. <3

        1. Det kunne vært en hel haug med andre grunner også. Økonomi, sykdom, hun gjør det, men det dokumenteres ikke her, osv osv. Sier ikke at det er det altså, men virker ikke som folk tenker i det hele tatt! For et dumt spørsmål!! Syns du er rå og helt fantastisk Isabel. Ønsker deg og dine en god jul og ett godt nytt år og håper dere får en fantastisk jul❤️🥰🎄🌟

        2. Æ blir så glad da æ ser at ikke bare foreldre står på kjøkkenet, at man kan hjelpe til litt 😍 #likerdetjegleser

        3. Moren min er også født og oppvokst i et annet (muslimsk)land, men ordner med ribbe, medisterkaker, pølser og alt uansett? Dårlig unnskyldning

          1. LOOOOOL. Alle er forskjellige. Det er ikke en unnskyldning. Det er slik det er. Jul, som
            Egentlig er en kristen høytid, men som har blitt en kultur greie, kommer ikke naturlig å feire for alle som kommer fra en annen religion eller kultur, noen begynner å gjøre det andre ikke. Folk er forskjellige. Alt er rett ❤️

          2. ja hva om de er muslimer da? ikke alle er like harame som deg og muncher ribbe og medisterkaker på julaften, tulling

        4. Den kommentaren var ikke verdt oppmerksomheten din, Isabel.

          Ønsker dere en fin dag ❤️ Familien din er heldig som har en datter og søster som velger å stille opp på den måten du gjør. Det er modenhet og ekte kjærlighet. Man venter ikke på at alle rundt en skal legge tilrette for en dag som denne, alle har ansvar for å bidra med det man kan. Supert at du kan være et forbilde der for mange 🙏🏼 Jul handler om å gi, ikke få 😘

    2. Du er rå! Fy fader å du steller i stand for de rundt deg, all respekt❤️ Verdt å se opp til☺️ God jul til deg og dine!

    3. Må virkelig si at alle barn skulle hatt en så nydelig storesøster som deg! Du er så utrolig god på tingene du gjør,Det er helt sykt! Hjertet ditt er så stort og det synes! ❤️ En vellykket kveld med din familie fortjener du.

      1. Denne kommentaren traff meg virkelig. Tusen takk, Angelina. Virkelig. <3 Er det noe som betyr mye for meg, er det å være en god storesøster for småsøsknene mine. Det er alt for meg. Håper du får en super feiring i morgen. Stor klem, og takk for kommentaren <3

        1. Helt sant😁 Mange folk i hjemmelande mitt (Litauen) er kristne. Men vi alle i Litauen har en tradisjon å ikke spise kjøtt og alt som har noe med dyr å gjøre på julaften.

    4. Så fint gjort av deg å gjøre dette!!! Hjertet mitt smiler, du er et utrolig godt menneske Isabel ❤️❤️❤️

    5. Fy søren, Rami, Sidra og Jasmine er utrolig heldig som har deg som søster, og moren din er heldig som har deg som sin datter!! Du er et veldig godt menneske, og har et veldig stort hjerte, det synes så godt ❤️ håper du får en magisk julefeiring sammen med din nydelige familie Isabel ❤️ stor juleklem fra meg!

    6. Fy søren, Rami, Sidra og Jasmine er utrolig heldige som har deg som søster, og moren din er veldig heldig som har deg som sin datter! Du er et veldig godt og fantastisk menneske, og du har et hjerte fylt med masse kjærlighet for de rundt deg, og du viser det så utrolig bra ❤️ jeg håper du får en magisk julefeiring sammen med din nydelige familie Isabel ❤️ stor juleklem fra meg!!

    7. Fy søren, Rami, Sidra og Jasmine er utrolig heldige som har deg som sin søster, og moren din er veldig heldig som har deg som sin datter! Du er et veldig godt og fantastisk menneske, og du har et veldig stort hjerte fylt med masse kjærlighet for de rundt deg, og det viser du så godt ❤️ jeg håper du får en magisk julefeiring sammen med din nydelige familie Isabel ❤️ stor juleklem fra meg til deg!! 🤗

    8. Alt du gjør for din familie er alt jeg vil gjøre for min! Du er et så godt menneske Isabel! Ikke la noen påvirke deg til å tro noe annet❤️ En bedre datter og søster skal man lete lenge etter! Håper du får en fantastisk julefeiring❤️

    9. Hvorfor feirer familien din jul? Med tanke på at dei er muslimer? Ikke at det er noe gale, mange feirer nok jul på grunn av tradisjon og ikke religion. Men jeg berre lurer.

    10. Du virker som ett utrolig flott menneske, som setter familie og nære før alt. Du som er en så god storesøster, kan bare se for meg hvilken god mor du til og med (når og om) du kommer om så til å bli <3 helt fantastisk er du!

    11. Så flink og snill du er!! Skaper fine juletradisjoner for familien din. Du er virkelig ansvarsfull og omtenksom. Ønsker dere en super julefeiring!<3

    12. Jeg må innrømme at jeg ikke har vært din største fan, da mye av det du driver med virker så overfladisk, men i jula får du virkelig fremhevet den omsorgsfulle siden av deg selv, og det er så fint å se. Familien din er heldige som har deg. Ønsker dere alle en veldig fin jul 🙂

    13. Snill du er!!! Fantastisk bra jobba med mat laging og strømpemekking til familien!!❤️❤️
      Ha en riktig god jul Raad!🥰

    14. Du virker som en utrolig flott, sterk og vakker jente med mye kjærlighet inni deg. Utrolig flott forbilde og søster. Den som ender opp med deg kommer til å være utrolig heldig. Håper du vet hva du fortjener, og ikke underholder menn som ikke behandler deg slik du skal, for du fortjener virkelig en som er like bra som deg. Alt det vonde du hae vært igjennom er en grunn til at du har blitt mennesket du er idag, og at du har klart det, er utrolig inspirerende. Go queen!

    15. Takk for at du viser så mye kjærlighet til dine søsken og familie, og takk for at du er du, Isabel! Takk for at du viser at penger ikke er alt, men at det virkelig betyr noe for din familie, uansett hva! Du er et stor forbilde, og du betyr så mye for andre som ser opp til deg! Takk for at du er du<3

    16. Altså… Hva slags spørsmål er det?! Virkelig altså. Pass på dine egne saker. Er ikke lett når nysgjerrigheten slår inn….

    17. Så utrolig snilt og koselig av deg å stelle i stand så mye til jul for familien din! Du er en hjertegod person ♡ Ønsker deg og dine en gledelig jul, og ett godt nytt kommende år 🙂

    18. Du sier du skal gi ting familien din trenger?serr?fy faen at du gidder og filme å legge ut det når kanskje andre bare har rå til sokker

    19. Er det mulig ?
      Jeg blir satt ut av disse forferdelige spørsmålene !
      Som Anonym : hvorfor kan du ikke stå frem med ditt navn ? Fabian du er rett og slett slem 🤮
      Det Isabel gjør er fantastisk ❤ Skulle gjerne hatt henne som storesøster, kontra henne som ikke gjør annet enn å kritisere .

      Iran : Dårlig unnskyldning? Hva vet du om det ? Du vet ingenting om hennes følels eller opplevelser.

      Sofie : 🤣🤣 Er norsk , absolutt ikke kristen men spiser pinnekjøtt. Hva er dette ??

      Hvorfor svarer dere på bloggen om dere skal svare dritt ?
      Det er jul 🎄
      Vær snille mot hverandre.
      Ta vare på deg og dine ❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg