I DAG SMELLER DET

I dag er det premiere på Paradise Hotel sesong 11, dere!!! Dagen er endelig her! Jeg gleder meg masse til å se hva Team Himmel har fått til der inne, og så klart hvordan Team Helvete har klart seg. Det er ekstra gøy å følge med i år for både min og Eriks del, ettersom vi begge faktisk har castet deltagere til denne sesongen. 

Vi har begge våres favoritter som vi heier på og som vi har ekstra god tro på. Om de klarer å spille spillet bra blir spennende å se! Jeg er skikkelig spent, faktisk.

I og med at det er sesongpremiere i dag, er det selvsagt også en premierefest. Det er alltid et høydepunkt, da PH sine premierefester er og forblir de beste! Jeg har vært på en del premierefester nå, og ingen er like gøy som PH sine. Reality-folk vet hvordan man fester, for å si det mildt haha…

✨ TILBAKEBLIKK FRA FJORÅRETS FINALEFEST ✨

Jeg tar med meg en god gjeng på premieren i kveld, og jeg gleder meg skikkelig til å se første episode!

Gleder dere dere til denne nye sesongen? 😍

15 kommentarer

Siste innlegg