I JANUAR SKJER DETTE

Reklame | nelly

BUKSER HER (lever i disse!) ⎟ T-SKJORTE KJØPT I LA ⎟ SNEAKERS BALENCIAGA

THIS IS HAPPENING

1. Jeg reiser til Dubai! OK, dere har garantert fått det med dere nå haha… SOM jeg gleder meg!!!

2. Bli ferdig med innspillingen til serien jeg har holdt på med sammen med TV3. Vi har spilt inn siden slutten av november, og nå er det straks tid for siste innspillingsdag! Det har vært en kjempekul mulighet, og jeg har søren meg fått være programleder! Det trodde jeg aldri skulle skje i løpet av mitt liv, men der tok jeg grundig feil. Jeg har fått skikkelig mersmak! Elsker det virkelig!

3. Fortsette å jobbe på spreng med en drøm jeg har hatt i flere år.

4. Rydde bort juletre og julepynt. Et år til neste gang! Nesten litt trist å tenke på, juletiden er jo så utrolig koselig.

5. Besøke en venn i Stockholm… <3

7. Bestille hjem denne genseren! Du finner den HER. Digger den så sjukt mye. Har fått en greie for oversized hoodies i kule farger.

8. Følge magefølelsen min når det kommer til alt. Absolutt alt. Jobb, gutter, følelser.. Magefølelsen har alltid rett, og man skal aldri tvile på det den prøver å si deg. Det har jeg erfart.

9. Booke neste reise til etter Paris.

10. Bli flinkere til å kure håret mitt. Det blir så tørt nå på vinterstid.. Ikke bare tørt, men statisk også. Usch! Jeg bruker forresten Shu Eumura sine hårprodukter som er gull verdt. Et lite tips fra meg, og altså ingen reklame. <3

11. Dra på visninger. Jeg skal på tre stykker på søndag, før avreise til Dubai senere på kvelden. Den ene boligen ser SÅ nydelig ut på bilder, dersom den lever opp til forventningene skal vi ikke se bort i fra at jeg slenger inn et bud (omg dette gir meg sommerfugler i magen!!).

12. Finne på masse gøy med vennene mine! Helgen er allerede fullstappet med masse festligheter. Jeg må ha en “last dance” med jentene før jeg reiser bort på en etterlengtet ferie. Jeg har kommet i et mood nå der jeg helt ærlig føler meg skikkelig avslappet og carefree. Jeg tar alt som det kommer, fokuserer bare på mitt og de rundt meg sitt beste. Det er så digg å ha kommet til et punkt i livet der jeg er lykkelig av å bare.. være. Jeg tror det har mye å gjøre med menneskene jeg har i livet mitt i dag, og dessuten de jeg har valgt å kutte ut. Det er viktig å ikke ha energityver i sin omgangskrets, dere vet de som bare tar og tar, uten å gi noe positivt tilbake? Cut that shit out. Det er ikke verdt noe annet enn hodebry.

______

Skal du noe gøy i Januar? 💕

 

13 kommentarer
    1. Så mye gøy du skal. Og kos deg masse med å reise, kunne tenkt meg det selv.
      Jeg skal ha siste kjøretimer før oppkjøring nå i starten av februar, så det blir spennende 😊

    2. Åh jeg er så glad for din skyld! Leste boken din ferdig på nyttårsaften og vel.. Det var sterkt! Unner deg virkelig all lykke som kan komme din vei fremover. Etter å ha lest bloggen din i flere år så føler jeg at jeg kan lese litt mellom linjene her, men skal ikke spoile noe ❤️ God tur til Dubai og de fremtidige reisene dine! Gleder meg til vlogger, syns du har blitt skikkelig god på det etter vlogmas. Klem

    3. Kjære Isabel
      Tenkte å legge igjen en liten kommentar og unnskylde meg. For jeg har vært en av de som tidvis ikke har hatt så mye til overs for deg, men bestemte meg for å gi deg en sjangse og lese boken din. Slukte den på en kveld, og fikk et helt vanvittig dårlig samvittighet over å ha tenkt vondt om deg. Boken var kjempe bra, og måten følelsene dine ble skildret på ga meg en klump i magen. Tusen takk for at du delte historien din, og for at jeg fikk muligheten til å lære å kjenne hvem den egentlige Isabel er. Ønsker deg en fin dag videre og et supert 2019!!

      Stor klem

    4. Hei!
      Kan du ordne et innlegg med eksakt hvilke produkter du bruker til håret ditt? Du har muligens gjort det tidligere, isåfall husker jeg det ikke.
      Det hadde vært supert 😍

    5. Skulle ikke du og Erik ha hvert deres team på PH? Trodde dere skulle dra ned dit og være lagleder liksom, men skal bare lagene hete det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg