I MAI SKAL JEG…

DETTE SKJER I MAI

💕 Fortsette å nyte livet her i Bali en bitte liten stund til. Vil aldri hjem, det er jo så fint her! Jeg har allerede planlagt en tur tilbake med jentene til vinteren. Gleder meg allerede!

💕 Komme meg ut av min nåværende leilighet. Den sa jeg opp for en stund siden ettersom jeg skal kjøpe eget.

💕 Kjøpe meg leilighet. Jeg er fortsatt så lei meg over å ha tapt den budrunden jeg kriget i… Jeg likte den leiligheten skikkelig godt. Vi får krysse fingrene for at det snart dukker opp noe interessant igjen, for nå begynner tiden å renne ut.

💕 Feire 17. Mai! Jeg skal ha champagnefrokost hos meg med alle de fine vennene mine, og fy søren som jeg gleder meg! Det er den beste dagen i året, spør du meg.

💕 Finne frem bunaden og sølvet. Gudene vet hvor det har gjemt seg… Er jeg den eneste som må krige den frem hvert år? Haha, helt ubrukelig. Det ender som regel opp med at jeg ikke orker å lete og dermed dropper bunaden. La oss håpe det ikke skjer i år, for å er det 3 år siden jeg bruke den sist.

💕 Ha et klessalg. Nå som jeg flytter vil jeg rense garderoben og kvitte meg med det jeg ikke lenger bruker.

💕 Bli værende i Oslo og lande litt der hjemme. Nå har jeg reist en del i det siste, og jeg har seriøst vært mer bortreist enn jeg har vært hjemme. Jeg føler ikke at jeg har bodd i denne leiligheten siden jeg flyttet dit, så man kan jo trygt si at de 28.000 kronene (uten strøm) i husleie føles ut som tidenes waste. 

💕 Bli mer økonomisk. Jeg har som sagt reist mye nå, og da går det fort mye penger på både fly, hotell, mat og opplevelser. Det er på tide å roe ned litt og spare penger igjen, for nå har jeg dundret på litt for mye som Geir ville sagt. Nå skal jeg begynne å være like flink som jeg var på høsten i fjor. Da var jeg en legende på å spare og ikke sløse penger på unødvendige ting. Det er bare det at jeg må finne “motivasjon” til å gjøre det, men heldigvis har den motivasjonen kommet tilbake.

15 kommentarer
    1. Hvor skal du være på 17 mai når dere skal ut på dagen/kvelden?

      Du burde selvfølgelig få frem bunaden hvis du har bunad, det er det fineste man kan ha på seg på 17 mai.

    2. LET IHERDIG ETTER BUNADEN!! Er verdens fineste klesplagg og kan IKKE skjønne at folk ikke bruker den hvis man har en.

    3. Når (hvilken måned) skal du til Bali i vinter? Hvordan er temperaturen da? Det ser så aldeles nydelig ut der☺️

    4. Hvordan blir forholdet videre mellom deg og Joss? Dere bor jo veldig langt fra hverandre :/ dere er kjempe søte sammen 🙂

    5. Hei! Bare et spørsmål, bunad er jo det fineste plagget man kan ha! Og skjønner at du er stolt av den! Men siden du tjener såpass godt, kan du ikke kjøpe deg noe nytt sølv så du får brukt bunaden? Og om du eventuelt finner det en gang så er det jo ikke verre enn å selge det <3

    6. Det er mer klokt å bruke penger på reiser og opplevelser enn alle de unødvendige klærne du bestiller på Nelly hvertfall 🙂 så ha bedre samvittighet nå enn da du sløste det på klær du ikke alltid bruker en gang. Du vokser på reiser, ikke klær <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg