I MORGEN DANSER VI…

Wæh, i morgen er det ny sending! Hele uken har gått til å så og si bo på dansesenteret, som vanlig. Denne uken har vært ekstra spesiell ettersom at sendingen i morgen er en All Star-sending. Det vil si at vi alle deltagere har fått med oss en kjendis som har deltatt på SVD tidligere. Som jeg allerede har fortalt dere, fikk Benjamin og jeg Martine! Det er jeg super glad for! <3 Hun er jo så herlig, flink og sprudlende! Det har vært skikkelig gøy å hatt henne med på laget denne uken.

Men dere… Er dere klar for å få vite hvilken sang vi skal danse til? *Trommevirvel*…. SINGLE LADIES AV BEYONCÈ!!! Altsåååå! Er dere klar for tidenes show?! Fy søren så gøy det kommer til å bli! Dansen er egentlig samba, men det blir jo mest show og Beyonce-moves. Dere kan tro jeg har slitt en del med å virkelig få frem den der typiske attituden som behøves for å naile hennes moves, men jeg tror jammen meg vi kom oss i mål omsider. Benjamin var i hvert fall veldig fornøyd med oss etter at vi var ferdig på treningen i dag, og det kan jeg love dere at han ikke hadde blitt dersom vi faktisk ikke hadde gjort en god jobb. Haha!

Jeg gleder meg skikkelig til å bare storkose meg på parketten i morgen! Dette har vært en dødsgøy uke, hvor fokuset mest har ligget på å nyte hvert sekund og virkelig ha det gøy! Det er jo tross alt det som er viktigst, i tillegg til at vi så klart også har jobbet steinhardt for å gjøre Queen B stolt.

Jeg må jo innrømme at jeg er litt smånervøs for morgendagens sending, spesielt siden jeg var blant de tre som stod i fare i forrige uke. Jeg håper dere vil stemme på meg i morgen og hjelpe meg med å få lov til å fortsette dette fantastiske eventyret. Skal Vi Danse er virkelig noe helt spesielt for meg, og noe jeg lever og ånder for akkurat nå. Jeg vil så inderlig ikke at det skal ta slutt. <3 

Hva skal dere i helgen, forresten? Selv blir det jo åpenbart sending i morgen, mens i kveld har jeg feiret Sidras 14-årsdag. Tenk at prinsessa mi har fylt 14 år? Nå er hun offisielt fjortis! 😅💕 Det var ikke lenge siden jeg kom hjem, og da var det første jeg gjorde å stupe i dusjen. Nå er jeg i grunn klar for å sove om ikke så alt for lenge, ettersom at det er en lang dag i morgen. Da vil jeg være uthvilt og fit for fight! 

Jeg gleder meg til å vise dere hva vi har jobbet på hele uken i morgen! Jeg tar med meg mac-en til studio, slik at jeg får oppdatert dere med bilder backstage før sendingen. Ha det best enn så lenge, så blogges vi plutselig igjen! Natta. <3 Klem!

10 kommentarer
    1. Må bare si at jeg liker deg skikkelig godt om dagen!! Du er en av de få positive, sprudlende, ærlige, dramafrie bloggerne, og rett og slett et friskt pust i hverdagen. Stå på, du er så skjønn

    2. Hei 😊

      Må bare si at du virker så jordnær og god. Du er ydmyk og takknemlig, ikke noe divanykker på deg, selv om du er helt amazing!!! Den utstrålingen din er helt fantastisk og det skinner så igjennon at du er fantastisk på innsiden. Fortsett slik!!!! 🥰🥰

    3. Hei 😊

      Må bare si at du virker så jordnær og god. Du er ydmyk og takknemlig, ikke noe divanykker på deg, selv om du er helt amazing!!! Den utstrålingen din er helt fantastisk og det skinner så igjennon at du er fantastisk på innsiden. Fortsett slik!!!! 🥰🥰

    4. Du har en fantastisk utstråling. Virker så jordnær, ydmyk og veldig god. Du har ikke de divanykkene hengede over deg, selv om du er amazing!!! Håper du alltid klarer å beholde den delen av deg, samme hvor stor du blir🥰

    5. SHIT, for en SYK energi du leverte med i går!! HOT!
      Liker deg bare mer jo mer jeg “blir kjent med deg” – stemte på deg selv om du lå på topp <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg