I MORGEN REISER JEG TIL …

Reklame | Lapoint

Gud, jeg er så lykkelig over at jeg reiser til varmere strøk på søndag!!! Fy søren så herlig det blir – spesielt på grunn av det ruskende været vi har her i Oslo om dagen. Blæh. Heldigvis har jeg hatt denne ferien å se frem i mot, så jeg er happiii!

Denne turen blir ekstra fin, for jeg reiser faktisk med en gjeng! Det blir Rebecka (endelig!! <3), Martin, Edin, Golnaz og meg!

Og vi reiser til… SRI LANKA!! 

Vi reiser i samarbeid med Lapoint! Det er mange influensere som har dratt på tur med Lapoint tidligere, og jeg har følgt slavisk med på både storys og YouTube. Sri Lanka ble en soleklar favoritt destinasjon å besøke for både meg og resten av gjengen. Ingen av oss har vært der før, og det gjør at det hele blir ekstra spennende!

Planen er å lære meg å surfe (så spent og nervøs!!), leie firhjuling og utforske øyen vi skal bo på, se x antall solnedganger og soloppganger, spise god mat, besøke “sykehus” for skilpadder, dra på safari ++. Vi har allerede mange planer i boks, men det blir nok å komme enda flere saker vi vil oppleve underveis under oppholdet. 

Vi skal dog bare være der i rundt 8 dager, så vi har det litt “hektisk” med tanke på alt vi vil oppleve. Men vi får bare være flinke til å planlegge, så skal nok det gå helt fint!

Wiiii som jeg gleder meg, dere!! Vi er en super herlig gjeng også, som jeg virkelig ser frem i mot å tilbringe over en uke sammen med. Alle disse menneskene er så fantastisk fine, eventyrlystne og alltid i godt humør. Åhhh, kan det ikke bli søndag snart???

Bali 2,5 år siden.

Rebecka og jeg har reist en del sammen tidligere, men nå er det super lenge siden sist (sett bort i fra turen til Åre i januar, da). Vi har både vært i Dubai, på Bali og Rhodos sammen. Nå skal vi få oppleve nok et land sammen, og det gleder jeg meg veldig til. Jeg har savnet å tilbringe tid sammen med henne, så denne turen passer oss midt i blinken. <3

<3 <3 <3

Jeg skal selvsagt vlogge hele reisen, så det skal bli bra dokumentert til dere! 💕🌴🐬 

Dersom dere vil sjekke ut Lapoint, kan dere gjøre det her. <3

23 kommentarer
        1. Du burde kanskje dratt hjem du også. Nå må du være 2 uker på et hotellrom hvis du kommer til Oslo fra i morgen klokka 06:00

    1. God tur kjære deg 💜 👋👋
      Du fortjener virkelig å kose deg masse med gode venner, dette blir en opplevelse for livet 🙏🙏
      Have fun 😊👏

    2. God tur kjære deg 💜 👋👋
      Du fortjener virkelig å kose deg masse med gode venner, dette blir en opplevelse for livet 🙏🙏
      Have fun 😊👏

    3. Jeg vet du ikke vil snakke om plastisk kirurgi, men nå vet jo alle om rumpa, og jeg lurer på om du ikke er redd for å falle og sprekke implantatene når du surfer? Til hverdags er det lettere å unngå unødvendig belastning på rumpa, men burde du ikke være litt forsikrig frem til du fikser den?

    4. Åh, så koselig å lese at du skal på en ferie som er litt mer enn bare fest, soling og shopping 🤩 ( ikke at det andre er feil), men det er gøy og faktisk litt nødvendig med variasjon av og til. Tenker dere får en herlig tur med mange fine minner å ta med seg❤
      Jeg har sett at de har et dogshelter i nærheten av lapoint sitt resort. Det hadde vært fantastisk om du hadde vlogget en tur derifra. Andre influensere har t.o.m laget en spleis, for å hjelpe shelteret. Der kan man også jobbe frivillig for en dag. Det må være en utrolig god følelse, og hjelpe disse hjelpeløse dyrene, omså bare for en dag. Om man hadde fått til noe donasjoner i tillegg hadde jo det vært supert ❤ Bare et lite tips fra meg. Du blir kanskje overasket og jeg tror jeg muligens er den eneste – men jeg er en fast leser på 33 år også er jeg mamma til 7. Lurer på om du har flere 7barnsmødre som leser bloggen din? 😅 Jeg ville faktisk legge igjen en kommentar for å gi deg litt kred. Det virker som du har hatt en enorm personlig vekst. Du virker så mye mer voksen og reflektert. Kjærligheten og omsorgen du viser for familien din er helt fantastisk. Det skinner igjennom bare på bildene hvor stolt du er av de alle. De er heldige som har deg, Isabell. . Jeg er absolutt ikke redd for at datteren min på 12 muligens får deg som forbilde om et par mnd, eller når hun begynner å lese blogger. Nå går det mest i tik tok 🙈 Og en liten ps på slutten her; ikke bry deg om alle som snakker om klesstilen din. Jeg er som sagt 33 år, har 7 barn, men går i buffalosko, skinnyjeans og cropped- topper og hoodies akurat når jeg vil. På foreldremøter osv er jeg kanskje den eneste, men hva så? Det Er jo meg! 🤩 Og sånn er nok du også. Vi blir ikke voksne av å bli noen år eldre. Alder er bare ett tall. Og vi er ikke mindre voksne av å kle oss slik vi ønsker. Vi kan jo absolutt være classy når vi ønsker det. Sånn, det var min første kommentar på bloggen din ever. Og jeg har lest et par år, altså 😊🙈 Nyt ferien og keep up the good work. Du er helt spesiell!

    5. Så digg! Sri Lanka er helt fantastisk! Men ville holdt meg unna elefantparkene. Man blir fortalt at de tar vare på elefanter og foreldreløse elefanter, selv om flesteparten av parkene mishandler elefantene. De blir stukket med spyd og kroker bare for turistenes skyld, så uansett om de påstår at de tar sååå godt vare på dem, så gjør de færreste det. Jeg ble selv så skuffet over dette, og det var bare grusomt og trist å se på dette. Bare et tips. Det er ikke noe man vil støtte❤️

    6. God tur Isabel! Det blir sikkert hærlig!!! Gøy å lære å surfe da! Gleder meg til oppdateringer derifra, og VLOGG!!! YES! Love it! 😀 Klemmer til deg beautiful! <3<3<3

    7. Håper du har det fint når du først velger å reise så langt i disse coronatider. Leser i media at nordmenn er coronafast i Vietnam, og ikke kommer seg hjem pga at fly ble nektet å lande.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg