I MORGEN REISER JEG TIL…

Reklame | nelly

Hei og god fredagskveld, fininger! Håper dere har det bra. <3 Dere, jeg er så stressa!! Jeg skal fly til Italia i morgen tidlig, og i vanlig prosedyre har jeg selvsagt ikke startet på pakkingen før i siste liten. Jeg skal ikke være borte i mer enn 2,5 døgn, så jeg skal ikke pakke overdrevet mye, men vi alle kjenner jo meg… *kremt*. Jeg skal utnytte muligheten til å endelig ta noen decent antrekksbilder der, endelig uten snø og endelig en temperatur som tillater noe annet enn den største, varmeste jakken there is. Jeg har savnet å kle meg fint. Nå gjenstår det bare å planlegge antrekk, så er vi der.

Flyet går tidlig i morgen, jeg må ut døren 06:45. Det blir pain, jeg gruer meg seriøst allerede til alarmen ringer. Jeg er virkelig ingen morgenfugl. Takk Gud for at det finnes Red Bull i hus sier bare jeg. Det blir deilig å komme seg litt bort, jeg trenger en liten get away nå. Det har vært så mye (hemmelig)  jobb i det siste (derav litt dårligere oppdateringer her inne). Dagene mine består ikke lenger bare av å blogge og dra i møter. Eller, det har det for så vidt ikke vært på flere måneder. Veldig glad for det, for en hverdag som kun består av å blogge blir fort veldig ensformig og lite utfordrende i lengden. Jeg liker å ha mye å gjøre!

GENSER HER

Når jeg kommer hjem fra Italia på mandag, blir jeg hjemme i et halvt døgn før jeg drar videre på neste reise. Noen som klarer å gjette hvor jeg reiser da? 😍

Nå får jeg fortsette pakkingen og prøve å få meg noen timer søvn før det er tid for ITALIAAAA. <3 

20 kommentarer
    1. Altså, herregud så fjortiss å legge en graviditetstest akkurat synlig på et bilde for å få masse spekulasjoner og spørsmål. Jada, vi skjønner du har kommet deg videre fra eksen, dater nye folk, ligger med noen osv, men liksom.. synes du ikke selv det blir litt for åpenbart og kleint? Sorry, jeg er absolutt ingen hater eller noe sånt (faktisk liker jeg bloggen din veldig godt), men synes dette blir litt samme opplegg som clickbaits-innleggene du holdt på med før og takk GUD har gått videre fra, haha.

    2. Ehat serr reiser du rundt med en graviditetest for du horer deg? Husker du før hvor nedlatendedu snakket om one night stand? hahahha så gjørdu det samme KARMA

    3. Hva gjør du for å gjøre opp for din «miljøkvote» ettersom du flyr så mye som du gjør? Bestiller mye klær på nettet, tar harryturer til Sverige og tar mye taxi? Ser du også ikke bruker handlenett når du handler..

      (No hate! Liker deg og bloggen kjempegodt 😊 men lurer på om du engasjerer deg for det i det hele tatt). Du er jo stort forbilde for mange, og det er jo en viktig sak…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg