I MORGEN SKJER DET

Fininger 🤍 hvordan har dere det? Selv har jeg hatt en veldig fin og super innholdsrik dag! Vi startet dagen med valpekurs her hjemme, hvor jeg fikk en del opplæring i hvordan jeg skal «oppdra» min lille elskling, samt at han fikk trent seg på ulike øvelser. Jeg ble altså så stolt over han at jeg holdt på å sprekke! Han lærer så fort!

Resten av dagen hadde jeg pressedag for serien min, som har premiere på TV2 Livsstil og TV2 Sumo i morgen klokken 20:00! Det er så sinnsykt at premieredagen allerede er her i morgen??? Så surrealistisk altså! Jeg er ufattelig spent og nervøs på morgendagen. Dette er oppriktig det største som noensinne har skjedd meg. Jeg gleder meg sånn til å vise dere livet litt – helt ufiltrert og på mitt mest sårbare.

Gucci sitt første intervju: ✅

Valpetrening! 💕

Hos God Kveld Norge!

Jeg merker jeg er ganske utslitt etter noen hektiske siste dager, så i kveld skal jeg ta meg en rolig og tidlig kveld slik at jeg er opplagt og uthvilt til morgendagens premierefest. Herregud som jeg gleder meg!

Jeg tenker ansiktsmaske, en laaang dusj, kos meg min lille baby og Love Island i sengen høres ut som en meget god plan de neste timene.

Håper dere har hatt en fin onsdag, babes! Stor klem <3

6 kommentarer
    1. Gleder meg til å se serien🤩 Har hørt begge episodene av podcasten👍🏻 I like it!
      Pleier aldri å kommentere på blogginnlegg men føler at du fortjener kreds for jobben du gjør. Byr på deg selv og er herlig selvironisk. Dine stories har blitt et høydepunkt i hverdagen. Keep up!
      Hilsen ei som har gått fra å være anti Isabel til å digge deg rått🤩

      PS: Gratulerer med den skjønne valpen. Pomeranians er bare de nydeligste små hundene😍

    2. Masse lykke til med valp🥰 Herlig, men slitsom tid! Smart å begynne med trening/oppdragelse helt fra starten av, og husk all tid og krefter du investerer nå de første ukene/månedene får du mangfoldig tilbake i en trygg og veloppdragen hund for mange år frem i tid🐶 Vi synes jo våre små er verdens nusseligste uansett, men er veldig deilig når også folk som ikke er så glad i dyr/hunder synes gullet er søt/ikke til bry også😊 Har en pappa som ikke er så begeistret for hunder, så vet hva jeg snakker om😉

    3. Hei Isabel! Jeg vil bare gi deg ros for den nye serien din. Synes det er så kult at du ikke prøver å etterligne diverse andre bloggerserier som en fullspekket av masete og slitsomt drama. Serien din er good vibes og jeg elsker det! Håper det fortsetter sånn. Stå på videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg