I NOVEMBER SKAL JEG …

DEAR NOVEMBER… <3

1. FLYTTE INN! Ahhhhh, så deilig det skal bli!!! Gleder meg så ekstremt mye til å gjøre den nye leiligheten min om til mitt første kjøpte hjem. Jeg sprekker helt oppriktig av stolthet av å tenke på at jeg har klart å få dette til, helt på egenhånd. Kan ikke vente med å få sove min første natt der! Jeg gruer meg dog litt til selve flytten, for shit så mye greier jeg har. Alt skal være nytt av møbler, men klær og sko har jeg ikke akkurat mangel på. Det kommer til å bli et mareritt å skulle sortere alt og gjøre walk in closetet oversiktlig og fint.

2. Dra på masse interiør-shopping. Jeg vil ha mange fine detaljer i leiligheten. Fine, unike detaljer. Om dere har gode tips på interiør, må dere bare føle dere fri til å gi med tips i kommentarfeltet. <3

3. Bruke masse penger. Ouch. Jeg har vært veldig flink til å være økonomisk i det siste, sett bort i fra oppussingen. Men de pengene jeg kommer til å bruke nå, går jo også til leiligheten. Så sånn sett går det fint.

4. Begynne å pynte til jul og kjøpe meg et juletre. Flere mener det er for tidlig å julpynte før 1. desember, men jeg er uenig. Hva synes dere? Jeg kommer til å gjøre om hjemmet mitt til jul når vi går mot slutten av november. Kanskje til og med i midten.

5. Danse en siste gang på Skal Vi Danse. På finalen danser alle deltakerne som har vært med i sesongen. Det gleder jeg meg masse til! Ikke bare å få lov til å være tilbake for en dag, men mest for å bli gjenforent med alle i både SVD gjengen og alle som jobber i produksjonen. Er så glad i hver eneste en!! <3

6. FINALEFEST! SVD er over 16. november. Hvor sykt? Disse tre månedene har virkelig flydd avgårde. Wow!

7. Filme flyttevlogger til YouTubekanalen!

8. Dra på brunch med venner! Dette vet ingen av vennene mine om enda (hehe), men det har jeg bestemt at vi skal. Jeg har hatt så lyst til det lenge nå, men ikke hatt tid eller mulighet til å få gjort det. Nå kjenner jeg at det virkelig er på tide, så en brunch eller to må vi få til!

9. Dra på Valentino sitt Resort 2020 kolleksjons coctail party. Altså, wow… Jeg fikk bakoversveis når jeg mottok invitasjon til å dra på noe så stort som Valentino. Det er helt sjukt for lille meg, haha. Jeg ELSKER jo deres ting, og har så klart en av mine favoritt vesker derfra. Gleder meg skikkelig, men jeg er litt nervøs. Haha.

10. Invitere venner og familie massseee hjem til meg på middager!!! ÅH som jeg lengter, dere!!! 😩😍

11. Teste keratinbehandling på håret mitt for aller første gang. Håret mitt fikk virkelig gjennomgå under SVD, så nå gjør jeg alt i min makt for at det skal bli like sunt og fint som det var for en liten stund siden. Jeg er desperat. Jeg har hørt mye bra om keratin, og jeg tror ikke det finnes et bedre tidspunkt for meg å teste det på enn nå. Jeg holder dere oppdatert på hvordan det er, forresten! Jeg skal til frisøren på fredag.

22 kommentarer
    1. Venter spent på en rabattkode til Nelly!<3 Kommer alltid hit for å få inspirasjon til klesskapet mitt, haha

    2. Et spørsmål bare, og det er ikke ment som kritikk. Men føler du deg som et miljøsvin med tanke på all den shoppingen du foretar?

    3. Hei! Jeg har sendt deg en tegning jeg tegnet av deg på dm på instagram! Digitaldrawingsbyandrea.
      Håper du vil sjekke den ut! 🙂

    4. jeg har hørt det motsatte av keratinbehandling, at det sliter innmari mye på håret. mange som har måtte klippe av en del av håret etter. ville gjort grundig research. mulig jeg har hørt om noe som ble brukt før og nå er det noe nytt og bedre, men anbefaler deg å likevel gjøre grundig research før du tar denne behandling, så du ikke ender opp med å ødelegge det i stedet for 🙂 Lykke til.

    5. Ville ikke tatt keratinbehandling om vi tenker på samme keratinbehandlingen. Det blir som oftes brukt for å fjerne krøller eller krusete hår. Det sliter ekstremt mye på håret og er ikke å anbefale på ditt hår. Om du mener en proteinbehandling, en god kur man gjerne sitter med under varme for å tilføre protein i håret som bygger opp og hjelper håret til å bli sunnere så er det absolutt å anbefale☺️👍🏼 Hilsen frisørlærling

    6. Tips: Du bør lære deg forskjellen mellom når og da. Mye skrivefeil som får bloggen din til å virke useriøs.

    7. Du som tjener så mye, bruker du alt på deg selv og dine, eller donerer du også faste bidrag? Vært nydelig om du kunne skrevet et innlegg isåfall på hvor du gir dine faste bidrag. Vi tjener ikke så mye selv, men overskuddet går til Dyrevernsalliansen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg