I’M IN DUBAAAI

Reklame | nelly

HIII FROM DUBAI

Hei fininger! Håper dere har hatt en super mandag. Denne mandagen er ikke så veldig kjip for min del, da jeg våknet opp i Dubai! Det er jo helt ubeskrivelig digg å endelig være i varmen igjen. Fy søren som jeg har savnet å kunne gå utenfor døren å kjenne varme på kroppen. Vi har tilbrakt store deler av denne dagen ved bassenget, og jeg har så klart knipset bilder underveis til dere. Jeg deler de bildene litt senere, for akkurat nå er jeg superstressa og må egentlig dra. Vi skal nemlig på Dubai Mall en tur (de har fått Missguided her!!!!), og etterpå skal vi på middag før vi drar ut. En veldig fin start på ferien, må jeg si!

Jeg ville uansett bare titte innom og fortelle dere at jeg er trygt fremme og storkoser meg! Vi blogges mer utfyllende senere. Stor klem!


Ps! I dag får dere 20% rabatt på HELE Nelly (bortsett fra Blacklist) + 25% rabatt på ALT som er sort og hvitt!!

Klikk HER for å få rabatten.

Happy shopping! 💕

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg