INNFLYTTING I LEILIGHETEN + ET JÆKLA STORT PROBLEM

Reklame | nelly

T-SKJORTE HER ⎟ BUKSER HER ⎟ BOOTS HER

Herlighet, nå suser tiden forbi! I går kom jeg på at det er knappe to uker til leiligheten min står innflytningsklar! Det i seg selv er jo helt fantastisk, men problemet jeg har nå er ganske så stort… Jeg har nemlig ingen møbler.

Jeg har tenkt at jeg har hatt så god tid hele tiden, og nå helt plutselig er snart tiden inne til å gjøre leiligheten min om til mitt første, kjøpte hjem. Jeg skal ha alt nytt av møbler. Det vil si seng, TV-benk, hyller, sofa, garderobeplass, salongbord, spisebord, spisestue stoler… Interiør. Hvitevarer!!! TV! Gryter, tallerkner, bestikk! ALT skal kjøpes nytt, og det forstår jeg jo naturligvis at vil ta meg en del tid å få ordnet. Det skulle jeg jo fått i boks allerede, men det har jo så klart denne smarte frøkna utsatt til siste liten….

Spisebord og stoler har jeg bestemt meg for, jeg mangler bare å få det sendt ut. Det samme gjelder noen lamper, men langt i fra alle jeg behøver. Jeg mener, jeg har noen jeg har valgt å gå for på kjøkkenet, mens jeg fortsatt mangler til stuen, soverom, walk in closet, gang… Jeg har en jobb å gjøre, dere.

Når skal jeg få tid, er jo the million dollar question. Jeg har jo ikke tid! Dette kommer, som dere kanskje skjønner, til å bli en ganske så interessant reise… Hva ender jeg opp med å flytte inn med? En madrass og papp tallerkner? En sakkosekk istedenfor sofa? Time will show!

BOOTS HER

Elsker disse bootsene! Bruker de hver eneste høst. De pimper opp hvilket antrekk som helst, i tillegg til at de er veldig komfortable å gå i. ✨

Dette er så sjukt the story of my life. Alltid i siste liten, da jeg tydeligvis er tidenes tidsoptimist. Jeg kommer nok aldri til å lære heller, så det får jeg bare leve med. Jeg er 25 år og har fortsatt ikke innsett at det å leve livet på denne måten gir meg mer hodepine og stress enn noe annet, og jeg har hørt at det er vanskelig å lære en gammel hund nye triks. Ja, ja. Jeg overlever nok, men et jækla show blir det garantert. 😫

8 kommentarer
    1. love u hunny, ur doing great!!

      syns du har hatt så utrolig utvikling de siste årene, virker som du har vokst sånn som person og rett og slett bare gløøder!

      Ønsker deg alt vel<3

    2. Du danset helt nydelig forrige lørdag! Og den gnisten og åpenbare kjemien mellom deg og Benji er helt nydelig, håper dere innser at dere bør satse på hverandre, for guuud så fine dere er sammen .. 💘 masse lykke til videre, heier på deg!

    3. Du kan jo kjøpe alt på Finn:) av store møbler hvert fall. Se siste episode av Norges herligste hjem, han har kjøpt alt på Finn, og jobber som stylist, så åpenbart er alt mulig:) håper du tenker litt miljø, og viser andre at man absolutt ikke må kjøpe nytt. Hilsen FinnNinja

    4. Går du barbeint i bootsene? Eller kan man ha på sokker uten at de synes fra siden? De var sikkelig fine på deg!

    5. Kjære Isabel. Jeg elsker deg, men du forbruker altfor mye i denne tiden hvor alle endelig begynner å få opp øynene for sine egne klimaavtrykk. Kan du plis plis PLIIIS vurdere å kjøpe litt møbler++ fra bruktbutikker og/eller FINN, istedetfor å kjøpe alt nytt? Det er lettere enn du tror å finne skjulte interiørskatter der, det er ofte mye billigere enn å kjøpe nytt, og ikke minst mye bedre for miljøet!!!

    6. Veldig godt tips med interiør stylist. Hun kan jo også bruke tid på å finne meget pent brukte, flotte ting på f.eks finn.no. Det finnes så mye unike, fantastiske skatter der ute. 😊
      For ALT trenger jo ikke være nytt. 🤔😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg