innkjøp + 20% rabatt på hele nelly

Reklame | nelly

Hei fra varmen, babes! Jeg titter innom for å dele mine siste innkjøp fra Nelly OG dele en rabattkode som gir dere 20% rabatt på ALT (eks. blacklist) frem til 2/5 kl 12.00. Det vil altså si frem til i morgen. Nelly har fått inn så ekstremt mye fint de siste dagene, at jeg føler meg skikkelig stolt over de haha! Denne vår/sommer kolleksjonen har de søren meg nailet!

✨ KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN “NELLY20” FOR 20% RABATT PÅ HELE KJØPET DITT! ✨

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. TOPP HER & SKJØRT HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. BIKINI TOPP HER & TRUSE HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

4 kommentarer
    1. Rabattkoden funker, men det tar ikke av 20%…..? Det står at koden er registrert, men det blir ikke trukket fra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg