INNKJØP FRA TAXFREE

Reklame | nelly

NEW IN

På taxfree’n på vei til Dubai kjøpte jeg meg noen must haves. Jeg pleier alltid å kjøpe ny parfyme når jeg reiser, og denne gangen ble det faktisk bare påfyll av en jeg har lagt min kjærlighet på fra før. I tillegg kjøpte jeg en ny rens (som jeg alltid bruker) og en tilhørende dagkrem. Bodylotionen glemte jeg igjen hjemme, så da ble det en slik også!

Dette er parfymen jeg prater om. Den lukter seriøst himmelsk OG det beste av alt: den lukter skikkelig mye og lukter sterkt leeenge. Jeg får alltid komplimenter når jeg har sprayet meg med den. Diggeste parfymen ever!

De selger den faktisk på Nelly – du finner den HER!

Verdens beste bodylotion. Elsker den! Fra The Body Shop, i spa-serien.

Hudpleie produktene jeg kjøpte. Denne rensen fjerner sminken, renser og lukter helt amazing. Ansiktskremen trekker super enkelt inn i huden, lukter i likhet med rensen helt nydelig OG har en brightning effekt. Skulle trodd dette var reklame for Ole Henriken, men det er det altså ikke. I wish, da. 😁 Alltid elsket produktene hans!

 


 

PS!!! I dag får du 20% rabatt på HELE Nelly (eks. Blacklist) + 25% rabatt på alt fra NLY Trend (HER)! Det varer frem til klokken 10:00 i morgen (torsdag).

💕 KLIKK HER FOR Å SHOPPE! 💕

13 kommentarer
    1. Hei Isabel!
      Det ser såååån herlig ut i Dubai, håper du koser deg <3 Jeg lurer på en ting, og det er det her med kler i dubai. Åssen tenker du kring det? Det er jo ett muslimskt land (UAE) och egentlig skall kvinner (og men) ikke vise kne eller axel. Når jeg var der føltes det bedre og følge dette… trots att det var varmt og jeg ville bruke mine kjenninger… Nåvel, skal dit i sommer og funderer på om jeg kan bruke mere kler som viser det :/

    2. Den andre lukten fra samme kolleksjon som den body lotionen raa the body shop lukter 10 ganger bedre og er veldig lik, bare at den lukter sterkere og friskere! Anbefaler veldig å prøve!

    3. De skoene dine som du bruker i dag med den hvite kjolen er sykt stygge. Sykt skuffende å se deg i en så fin kjole åsså kommer disse klumpene av noen sko.

    4. Dette er kanskje eit vanskelig spørsmål å svare på, men jeg spør med nysgjerrighet: kunne du tatt omsorgen over dine yngre søsken dersom moren din ikkje hadde kapasitet til å ta vare på dei?

    5. “i dag skal jeg gå uten sminke” også har du vipper og fiksa bryn 😂 vet du ikke kan ta bort det da, men siden du har fin hud så er det jo sånn de aller fleste sminker seg til hverdags. Er jo øyne som “forandrer” seg mest med sminke, ikke huden da din er ganske plettfri fra før.
      Og hvorfor sminke hud i Syden? Du må jo la den få puste og få sol på seg så ansiktet også får en brunfarge 😊

    6. Hei! Er nettopp ferdig med boken din! Fikk den igår og er allerede ferdig lest. Var så og si UMULIG å legge fra seg! Jeg vet du ikke vil ha sympati, men for et liv du hadde! Både du og Shehed. Og takk Gud, for at Rami og Sidra ikke ble behandlet på samme måte!

      Du fortjener alt godt! Jeg kjenner ikke deg engang, men er utrulig stolt over alt du har fått til! Kos deg masse på ferie med Golnaz!

    7. Hei! Er det akkurat den parfymen på bildet som du linka til på nelly? 🙂 så mye mørkere ut på bildet bare, og vil blindkjøpe den da jeg trenger en god sommer duft.

    8. Virker som hun du reiser med kjeder seg litt i blant. Du får jo sikkert masse oppmerksomhet fra gutter der nede?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg