INNKJØP TIL DUBAI

Reklame | nelly

SKJØRT HER

Jeg reiser til Dubai på søndag, og i den forbindelse har jeg kjøpt meg litt nye klær og tilbehør til reisen. Jeg klarte ikke å la være da det fantes så mye fint! Jeg elsker når vår kolleksjonene kommer ut, det er alltid mine favoritter. Jeg gleder meg sånn til avreise nå at dere aner ikke. Det skal bli SÅ deilig å få litt sol på kroppen igjen, drikke drinker på beach clubs, shoppe, feste, dra på stranda, spise middager på Buddha Bar… Ah, the list goes on. Kan det please bli søndag alt?! 😫 

Uansett: her er alt jeg har klikket hjem!

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

Jeg elsker fargene! Nude er noe jeg synes er supert fint for tiden. Og hallo, la oss prate om vesken?!? NYYYDELIG!

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

Øredobbene og beltet er jo bare det perfekte tilbehøret! Bikinien har jeg fra før, bare i sort. Elsker den!

1. UNDERDEL HER & OVERDEL HER ⎟ 2. OVERDEL HER & UNDERDEL HER ⎟ 3. OVERDEL HER & UNDERDEL HER

Bikinier får jeg aldri nok av. Disse tre skal brukes flittig! Tenk at jeg snart ligger på stranda og slikker sooool? Ahhh!!!

1. HER ⎟ 2. TOPP HER & SKJØRT HER ⎟ 3. TOPP HER & BUKSER HER

Måtte ha vesken i hvit også, den var så fin! Disse to antrekkene gleder jeg meg til å gå kledd i. Så fint!

1. JAKKE HER & SKJØRT HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

YES, YES, YES!

9 kommentarer
    1. Skal dere fly med Emirates? Hvis dere skal fly med Norwegian får dere nok ikke dratt grunnet at flytypen de bruker på Dubai ruten er satt på bakken, over hele verden.

    2. Du handler så, i teorien, simple klær, men likevel er det noe med når klærne sitter på akkurat DEG! Bomb af😻

    3. Vil du skrive noe om hvor mye assistenten din Golnaz tjener i mnd?
      Får hun fast mnd lønn? Eller timesbetalt etter hvor mange timer hun jobber?😊

      Har du merket noe på økonomien din etter at du ansatte en assistent?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg