INNKJØP TIL HELGEKOSEN

WEEKEND MODE: ON

Jeg byttet ut byen og alkohol til fordel for kosekveld hjemme med snaaacks. AH jeg er så glad for valget mitt! Det frister ikke litt å gå ut en gang. Jeg reiser jo til Dubai i morgen kveld, og før det skal jeg på to visninger (!!!). Jeg er så spent på de to boligene jeg skal dra å se på i morgen. Ikke har jeg pakket heller, så det må jeg få gjort i kveld. Ja dere skjønner jo, jeg kan jo faktisk ikke dra ut haha.

Som dere kanskje ser gikk jeg all in på lørdagskosen i dag, med både iskake, jordbær, sjokolade, chips, sjokoladepudding og nøtter. Yum! Kjenner jeg meg selv rett blir jeg kvalm etter noen få biter, men oh well. Jeg cravet jordbær dyppet i sjokolade noe sykt, det er alt for lenge siden jeg spiste det sist. Før levde jeg nærmest på det. Det var en del av kosten min, uten å overdrive. Det er viktig med balanse hører jeg stadig, og derfor er jo dette perfekt: jordbær (sunt) og sjokolade (usunt). Lenge leve unnskyldninger! 😂

Nå: trykke i trynet på dette og se på film, før jeg tar tak i pakkingen. God helg! <3

 

7 kommentarer
    1. God helg, Isabel! <3 Fikk boken din i julegave og leste ut hele på bare noen timer. Virkelig sterk lesning. Beundrer deg og alt du har fått til! Klem!

    2. Åh det så digg ut! Kos deg masse ikveld og lykke til på visningene, krysser fingrene for deg🤞😍

      Foresten har du link til bodyene du går med? Den røde og den svarte? Så lekre!😍 Og du kler de utrolig godt👋😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg