INNKJØP TIL LEILIGHETEN MIN

NEW IN FOR MY HOME

Jeg dro ut på en aldri så liten shoppingrunde til leiligheten min her om dagen! Jeg manglet noe pyntegjenstander og litt andre småting, så det var nødvendig. Til min store glede fant jeg kjempe mye fint, noe som aldri pleier å skje når jeg faktisk er på jakt etter noe. Når jeg ikke behøver noe finner jeg aaalt mellom himmel og jord som jeg har lyst på, mens når jeg virkelig trenger noe finner jeg seriøst ingenting. Heldigvis var ikke det tilfelle denne gangen! Alt av pyntegjenstander og ting til hjemmet som jeg viser i dette innlegget er kjøpt på H&M Home. Skulle trodd dette var reklame, men det er det altså ikke. Jeg elsker bare generelt å handle ting der, da de har veldig mye fint. Det samme gjelder forøvrig Zara Home.

Skjønne kaffekopper er greit å ha! Disse var veldig fine, synes jeg.

Syntes denne var så kul!

Duftlys får jeg aldri nok av.

Et serveringsfat i gull!

Sa jo at jeg aldri får nok av duftlys….

En liten korg. Også i gull!

Disse kjøpte jeg i hovedsak fordi jeg synes de er så fine å ha stående på kjøkkenbenken. Den salt-tingen er forresten helt amazing! Det er både Permasan og basil smak, i tillegg til salt. Denne har jeg brukt til all mat jeg har laget typ. Hot tip!

Favorittene fra hele innkjøpet. Mine elskede Dior og Chanel bøker. <3 <3 <3 Disse har jeg som pynt på stuebordet.

Jeg tok en liten tur innom Zara også, hvor jeg fant et par sko og en kjole! Denne looken skal jeg gå for en av dagene i LA.

Fint? 💕

En bikini fra H&M ble det også. Se så søt denne er!

Og sist men ikke minst: badebomber fra Lush. Disse unner jeg meg med når jeg er skikkelig sliten og behøver et velpleiende bad. De er helt fantastiske!

10 kommentarer
    1. Hvordan er det å holde på med en engelskmann? Du er jo elendig i engelsk, så er bare spent på hvordan det funker samtalemessig?😅

    2. Hei! Har fremdeles ikke helt fått med meg om du leier leilighet eller har kjøpt din helt egen?:-D den ser nyyydelig ut!

    3. heii, hvor kjøpte du chanel og dior bøkene? prøver å få tak i slike selv, men er såå varierende på pris..💕💕

    4. Åh så mye fint 🙂 utrolig vakkert hjemme hos deg. Og du er en utrolig vakker jente, inside out. Heier på deg 🙂 klem

    5. Du virker så lykkelig ut for tiden og det gjør meg så glad! Håper du har det bra. Veldig nygjerrig på hvem kjekkasen på snap er men håper han behandler deg fint’

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg