INNKJØPET FRA TAXFREEN

KARANTENE SNACKS

Da jeg landet på Gardermoen på tirsdag, måtte jeg kjøpe med meg litt (mye) snacks til å kose meg med under disse to ukene i karantene. Med snacks blir alt femten hakk bedre! Am I right or am I right? Godteskuffen min her hjemme har dessuten blitt liiittt tømt den siste tiden, så der behøvdes det å fylles på. 

Det var egentlig litt overraskende at taxfreen var åpen, synes jeg? Etter alt som har stått i media angående hvor kaos det er her hjemme og alt om at flyplassene stenges, hadde jeg forventet at taxfreen i det minste skulle være stengt. Men den gang ei! Hyllene i taxfreen var til og med ganske så tømte… Haha. Antar at de fleste som flyr hjem tenker som meg – at de behøver noe å trøstespise på under karantenetiden man har i vente. 😅

Mumsi! Jeg er egentlig ikke super stoked over nøtter, men denne digge snacksen fikk jeg smake av Jasmine en gang hun hadde vært ute å reist. Og fy søren så godt det er! Derfor måtte jeg naturligvis kjøpe med meg en pose hjem. Anbefales!

Og disse???? GUDS GAVE TIL FOLKET!!!

8 kommentarer
    1. Når har du planer om å få flere møbler i leiligheten, pynt og ett teppe til stua?… Forstår du er i karantene nå, men begynner jo å bli en stund siden du flyttet inn… Syns der er rart at det fremdeles er såpass tomt😅🤷🏽‍♀️

    2. …og overrasket over at du utsetter de ansatte på tax free for potensiell smitte ved å handle der.. Karantenen gjelder jo ikke etter at du har kommet ut fra flyplassen, men fra det øyeblikket du lander på norsk jord. Men gjort er gjort, og jeg håper det går greit med deg i karantene. Og at du nyter snacksen 😅

      1. Feil. Karantenen gjelder så fort du har kommet deg hjem. Feks. Etter taxfree, med nytt fly, innom for noe mat, så buss hjem. Ganske sykt ja, men sant.

    3. Jeg bruker ikke å kommentere men i alle dager??? Du påstår Isabel ikke kan kjøpe på tax free fordi hun er i karantene? Du kan ikke sitte i karantene andre steder enn hjemme dvs at hu like greit kan kjøpe med seg snacks. De som jobber der tar jo forhåndsregler de også.
      Blir oppgitt over enkelte folk som MÅÅÅ henge seg opp i andres liv.

      Håper du hadde en fin tur og velkommen tilbake!!🥰 Og håper deg og dine holder seg friske og slipper sykdom! Kos deg med snacks og «alt» det karantene livet byr på haha, så satser vi på at denne perioden snart er over.

    4. Tror ikke folk har skjønt forskjellen på karantene og isolasjon 😌. Ved karantene kan man ut å gå seg tur i frisk luft om man ønsker det, men ikke oppsøke folk, holde seg 1-2 meter unna. Man kan gå i apotek og i butikk viss det er absolutt nødvendig.
      Men om man er syk, da er man i isolasjon og skal ikke oppholde seg andre steder enn inne.

    5. Haha, vi ble også sjokkert over å komme hjem. Kom firefolk i fullt smittevernbeklesning for å fortelle hvor viktig det var at vi nå tok karantenen på alvor men taxfree var åpen og damene i kassa satt som vanlig. Hadde forventet at det var stengt eller at de hadde hansker i det minste, men neida. Fikk streng beskjed om å ikke bruke kollektiv transport og dra rett hjem men flere gikk rett til flybussen i mølje.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg