INNSPILLING & HEI FRA FLYPLASSEN

📍 GARDERMOEN

Hei fra flyplassen! Nå sitter jeg her på gaten og venter på at det blir tid for boarding. Dere som har følgt med i timen vet allerede at jeg skal til London i dag. Jeg gleder meg skikkelig til å være tilbake i en av favoritt byene mine! Jeg har vært på veldig mange turer dit tidligere, i hovedsak med et mål i sikte: shopping. Denne gangen har jeg blitt lovet å holdes laaangt unna Oxford Street, for jeg skal jo tross alt til Los Angeles på søndag. Der er shoppingen enda bedre enn i London! 

Dette blir en kort visitt, jeg blir jo bare i to døgn. Jeg flyr hjem igjen på lørdag, slik at jeg får pakket kofferten og kommet meg på flyet til LA på søndag. Hektisk gitt, men jeg klager ikke. Jeg gleder meg jo tross alt til å se en viss person igjen. <3

Før jeg kastet meg avgårde på flytoget, løp jeg innom Oslo Company for å spille inn noe greier. Hva det er kan jeg sååå klart ikke fortelle enda (jeg veeet, jeg vet). Innspillingen gikk kjapt, og vi var skikkelig effektive. Jeg hadde seriøst 20 minutter på meg, fra jeg kom, til jeg måtte løpe igjen for å rekke flyet. Alt gikk heldigvis fint, og jeg sitter som sagt her på Gardermoen nå og er klar for boarding!

Men dere… Kan vi ta et sekund (eller to) til å diskutere hvilken stilling jeg sitter i under opptak? Altså, what are those? Det er et mirakel at bena mine ikke er knekt i to, hahah! Jeg sitter seriøst alltid sånn. Jeg. må. slutte. 😂 😂 😂

Nå er det tid for boarding! Vi skrives fra London neste gang. Enn så lenge kan dere følge med på Instastory, der spammer jeg jo hele tiden. @IsabelSraad, heter jeg. Klem!

Btw: jeg hater å fly alene….

20 kommentarer
    1. London er helt utrolig men hvis du skal til England flere ganger så anbefaler jeg at du drar litt mer utenom London.
      Jeg studerer og bor i Winchester (en liten små by 1-2 timer sør for London) men elsker at jeg kan ta tog/buss til og fra London og andre steder 🙂 England er et fint land og jeg har fått sett mer av England det siste året pga kjæresten min er engelsk og han elsker å kunne dra på små turer rundt om for å vise meg og jeg har bare falt mer og mer In Love with England 🙂
      Men kos deg masse masse 🙂

    2. hva syns du om måten walid ble sent ut på? syns de var onkelig stygg med han.. skjønner at det er et spill, men har spilte jo på lag med de så for dies del hadde det jo vært best å ha han der

    3. Åh stikk motsatt – elsker å fly alene! Men det blir kanskje litt annerledes for deg 👀😅
      Men et spørsmål; hvordan planlegger du/legger du opp bloggingen din hver dag? Det tar jo enormt mye tid med både bilder, redigering osv. Spesielt når man har en travel hverdag ved siden av hvor man ikke alltid kan sette seg ned å ta den halvtimen/timen? Tar gjerne i mot tips 🙌🏽

      1. Hehe, skulle ønske jeg likte det!
        Jeg pleier å jobbe mye på kvelden, før jeg legger meg 🙂 Slik at jeg har forhåndsskrevet innlegg til dager hvor jeg ikke rekker/tiden ikke strekker til. Klem!

    4. hvilket hotel skal dere bo på i london? reiser dit selv snart, så lurer på om du har noen tips til rimelige, men sentrale hotel? <3

    5. hvis du har vært i London sååå mange ganger, så vet du at du holder deg borte fra Oxford Street. Det er både dyrere og et helvete med folk og turister.

    6. har du noe tips til rimelige, men sentrale hotel i london dersom man skal være der 1-2 dager? God tur! <3

    7. Jeg liker å fly, men ikke alene. For kjedelig. Men ikke redd 🙂 Glad i å fly. Beina? Sitter sånn hele tida jeg, ikke tenkt at det er noe spesielt. Jeg hadde aldri verden orket å reise så mye. Glad i å reise, men liker å fordøye, tenke igjennom, kose meg med turene. Så trenger gjerne å ha noen måneder i mellom. Selv om jeg bare skal til Stavern eller Strøstad på hotell liksom 😀 Vi er forskjellige 🙂 Kos deg i London

    8. Hvordan synes du det går å holde «forhold» privat? Du har jo snakket mye om at du ønsker å ha et forhold som ikke er offentlig. Er jo ikke noe hemmelighet hvem du dater om dagen, eller ting dere gjør. Så da var det plutselig offentlig alikevel da?🤷🏽‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg