JEG ANSETTER!

Reklame | nelly

Jeg har bestemt meg!

YouTube er noe jeg ELSKER! Ikke bare det å poste selv, men også det å se andres videoer. Jeg sitter å glor på vlogger hver eneste dag, og hver gang jeg ser en bra video får jeg så sjukt lyst til å ta frem kameraet og filme selv. Problemet mitt har vært at jeg ikke har hatt så mye motivasjon ettersom jeg så gjerne vil ha proffe videoer med proff klipping. Jeg har dessverre ikke kapasitet og tid til å sette meg inn i det å bli en “bra” klipper, og derfor har det bare blitt til at jeg har klippet videoene mine kjapt i iMovie (i know, skikkelig amatør). Og det suger!! Jeg vil ha NICE vlogger som er gøy for dere å se på!

Såååå… Derfor utlyste jeg en ny stilling i firmaet mitt, hvor jeg nå skal ansette en klipper til mine YouTube-videoer! Hvor gøy??? Endelig har jeg tatt tak i det, for YouTube er noe jeg har store ambisjoner og mål for. Jeg vil satse hundre prosent på den plattformen også, og hva er vel ikke bedre da enn å få hjelp til å klippe videoene mine slik at nivået blir mer proft og bra?

Jeg er så happy!

Jeg utlyste stillingen på Instastory for et par dager siden, og interessen har vært helt overveldende! Jeg har mottatt langt over 300 søknader! Helt insane! Det blir uten tvil vanskelig for meg å velge ut ÈN, men jeg skal få satt av en hel dag til å lese gjennom og se på alle søknadene.

Btw: hvis noen av dere også er interessert i å søke, kan dere sende inn søknad (med eksempler på andre prosjekter dere har jobbet med/klippet) til [email protected].

Jeg blir jo bare så ydmyk og glad over å se hvor mange som vil jobbe med meg! Fy søren! Det varmer virkelig hjertet mitt, skal dere vite. Tusen takk for alle søknader, og tusen takk til alle dere som faktisk abonnerer på kanalen min og som ser på videoene mine.

DENIM JAKKE HER ⎟ JEANS HER

Og nå lurer jeg på en ting! Hvor mange videoer i uken hadde dere foretrukket? 1, 2 eller 3? Let me know!! Nå blir jo alt så mye enklere for meg, ergo: jeg kan poste myyyye mer på YouTube! YAY!

NU KÖR VI!!!

21 kommentarer
    1. Så sykt gøy! Jeg elsker YouTube selv, og ser på Vlogs hele tiden! Jeg digger spesielt Linn Ahlborg, Bianca Ingeosso og Hanna-Martine sine vlogs, håper du vil gjøre litt på samme måte, selvføgelig din egen vri, men typ hauls, mat, shopping, snakking osv slik de gjør😍Og mukbang!!!
      Synes 2-3 videoer i uken er fint ❤️

    2. 3! 🙌🏼 Og plis ikke få en klipper som hopper over ALLE rom med stillhet slik at man blir sliten av all snakkingen 😂

    3. Så spennende! Håper du finner den perfekte klipper!☺ Dersom du har masse motivasjon og gode ideer til videoer er det jo gull med to til tre i uka! Men setter ofte mer pris på youtubekanaler som har 1 skikkelig bra video i uka enn tre halvgode!

    4. 3 videoer vakreste Isabel, håper du finner en du blir storfornøyd med. Stå masse på Mrs Kardashian😘

    5. Trenger motetips!!!!!!!
      Kan du linke til någen kule boots som man kan ha te sommerkjoler?? Hvis du har noen, kan du ta bilde av dem på?
      Boots med knyting

    6. si fra når du trenger en personlig assistent eller noen så kan rydde klesskapet ditt- så kommer jeg <3

    7. Hadde jeg vært deg, ville jeg fokusert på å få til én skikkelig bra video på en uke, eller to uker. De store youtuberne poster ca. 1-2 videroer på et par uker, og det blir nok mer interesse om du poster få enn for mange😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg