JEG BEKLAGER

Reklame | nelly

VERDENS FINESTE SETT: TOPP HER (nå på 20% rabatt) & BUKSER HER (nå på 40% rabatt!)

Hei verdens beste lesere! Dere, jeg har skikkelig dårlig samvittighet ovenfor alle som klikker seg inn her flere ganger daglig nå som jeg er på denne ferien. Jeg har nok aldri blogget så dårlig når jeg har vært bortreist tidligere, men denne gangen har det blitt til at jeg ikke har tatt frem mac-en overhodet nesten. På en måte er det bra, for det betyr at jeg fokuserer på det som er viktigst på denne reisen, nemlig familien min. Dette er tross alt vår første ordentlige familietur sammen alle mann, og da er det utrolig viktig for meg å kunne tilbringe hvert sekund med dem og ikke tenke så mye på jobb. Det er skikkelig uvant til meg å være at jeg ikke stresser med å ta tusen bilder i løpet av dagen, men slik har det jammen meg blitt her nede. Og vet dere? Det er skikkelig deilig å ikke tenke på å måtte dokumentere hvert sekund. Jeg er dog veldig aktiv på sosiale medier, spesielt på Instastory (@isabelsraad), der spammer jeg nærmest. Det er min måte å kompensere for den dårlige bloggingen på, haha. Der får dere i hvert fall et innblikk i hva vi finner på! ☺️

Jeg håper det går fint for dere at jeg ikke har vært på topp disse dagene, men jeg tror at dere forstår hvorfor det har blitt sånn. Jeg tenker jo vanligvis blogg 24/7, det vet dere, men nå er jeg som sagt på ferie med familien min og da synes jeg det er viktig å fokusere på dem 100% og ikke sitte på hotellrommet for å jobbe.

Jeg har hatt en liten jobb kveld nå da, og dermed fått forhåndsskrevet et par innlegg til dere om hva vi har gjort de siste dagene. Jeg vil ikke at denne turen skal ta slutt. Gud som jeg koser meg med familien min her nede. Hovedgrunnen til at jeg elsker livet akkurat nå er definitivt at jeg befinner meg i varmen. Det er helt absurd hvor stor forskjell det er på meg når jeg er i sommervarme kontra i minusgrader.

51 kommentarer
    1. Du, som alle andre, har rett til å ta ferie. Det er kanskje noe dere bloggere burde tenke litt på, at dere burde ha blogg-stopp på visse ferier slik at det faktisk blir en ferie. Det eneste som kanskje kunne vært lurt er å informere om det i forkant at bloggen vil bli mangelfull den kommende uken, slik Sophie Elise har gjort når hun trenger en pause. Da slipper du dårlig samvittighet, og leserne slipper å klikke seg inn her forgjeves.

    2. Syns d e like spennende hver gang du legger ut noe😊om du ikke legger ut noe hver dag så har vi forståelse for d!❤️Elsker bloggen din og digger deg!❤️

    3. Bra du tar deg fri fra bloggen, men føler du alltid lover mer enn det du klarer å holde. Bedre å være ærlig om at du tar deg fri, enn at vi gang på gang får høre unnskyldinger på hvorfor du ikke har fått blogget eller tatt bilder. Det samme gjaldt vlogmas. Du lovet video hver dag, men det skjedde jo ikke. Skjønner at ting skjer i livet og at man må tenke på seg selv og ta litt fri, men da er det bedre om du ikke lover noe. Bare litt irriterende.. kos deg på ferie 🤩 det har du fortjent!

    4. Åh herregud Isabel! Kjære deg, ikke ha dårlig samvittighet! Du er på ferie, og fortjener å ha en pause hvor du kan unne deg dyrebar tid med familien, du vet aldri når det vil være forsent ❤️
      Håper du og familien din har en fantastisk ferie, skjønner godt at blogging er hardt arbeid, selv hadde jeg nok ikke holdt ut en uke engang! Hadde vært gøy å se en innkjøps video og/ eller et blogginnlegg om dette, om dette kunne vært en ide`, kos deg (dere) masse fineste!

    5. Syns det e bra at du bryr dæ om familien på tur og ikje på bloggen før tænk så kjedeli det hadde vært før dæm da ❤ Næi kos dåkker og ha det gøy og blogg når du kjæm hjæm 👍⚘

    6. Kooos deg og nyt, dette fortjener du!! Såå gøy å følge med dere på reisen <3

      forresten, lagt merke til at jasmine ikke er med dere i dag, hvor er hun?

    7. Hei!

      Jeg lurer bare på noen få ting. Jeg har egentlig ingenting med din økonomi å gjøre, men for oss «vanlige dødlige» ser det ut som du er mange millionær fordi du er så å si hver uke å kjøper utrolig mye DYRE ting samt du spanderer ferietur på familien å reiser ofte. Mitt spørsmål til deg da er om du tjener såpass godt å enda mer enn andre bloggere eller er dette penger du har spart over tid? Lån? Etc. Bare nysgjerrig😊 Dette er heller ingen frekk kommentar så ikke ta denne ille opp. Ha en fortsatt fin ferie!

    8. Hva synes du om at flere av de andre bloggerne legger ut innlegg om å ikke dra til Dubai pga ting de praktiserer i landet nå som du er der?

    9. Skulle ikke du og Jasmine hoppe i fallskjerm? Og hva er egentlig greia med at moren din viser finger hele tiden? Skjønner ikke humoren der.
      Ellers digger jeg hun! Forstår ikke hvor hun tar all energien i fra!

    10. Hei!
      Jeg skal til Dubai iløpet av våren, og lurte på om du hadde noen tips på hva man kan se og besøke? Ellers lurte jeg på om det er overpriset der, og om det er dyrt å leve der?

    11. kan du skrive navnene på alle stedene dere er der nede?:) hvor kjøpte dere billetter til burj khalifa?:)

    12. Hei, tjener Sidra noe på youtube videone sine? Var innom dær nu, å shit kor mange views ho har! Ha en fortsatt fin ferie videre, gleder meg enormt til vloggene 🙂

    13. Ikke ha dårlig samvittighet, du er på ferie og jeg synes du skal nyte tiden sammen med familien din uten å måtte tenke på blogg og jobb osv. Moren din er verdens skjønneste og det ser ut som hun har the time of her life. Det er så fint å se hvor nære dere er som familie, og hvor godt dere tar vare på hverandre. 👏🏻❤️

    14. Håper du koser deg i den mest fucka byen i verden. Flaks du ikke er transe eller lespe slik at du kom deg inn i landet

    15. Hei, jeg har et spørsmål. Ettersom du er 160 cm (etter hva jeg husker du har skrevet), hvordan får du alle buksene fra Nelly til å passe? Jeg er selv like høy som deg, og tørr ikke å bestille i frykt for at de er for lange😅

    16. Veldig spennende å følge deg på reisen! Har veldig lyst å reise til dubai selv, men er litt redd ang. Kulturforskjeller. Er det noe man merker godt i Dubai? Nå tenker jeg spesielt på klær og alkohol. Kan man vise skuldre, knær og utringing? Eller er det bare noen plasser man ikke kan gjøre det? Blir man stirret på om man gjør det, eller blir det sett på som respektløst? Har lest at noen har blitt kastet stein på, på gaten.

    17. Det er helt forståelig, kos deg masse med familien din i Dubai!! 😍💛 et spm, hvilken butikk er Stranger Things genseren fra som du har på deg på instastory?😘 ha en fin ferie videre!!

    18. Kos deg mye! MEN i land som ligger typ i asia og afrika er det VELDIG vanlig at menner hoder hender. De er ikke homofile. Har selv vert i flere av disse landene, derav hvor du nå er. Menner går over alt og holder hender, av en merkelig grunn. Ikke vet jeg hvorfor, men somsagt, de er nok ikke homofile de du så 😉 kos deg super mye videre! Dette er deg vell fortjent!

    19. Hei. Jeg lurte på hvor strandvesken du hold på en av bildene dine fra et par innlegg siden var fra? (Bilde med de hvite sandalene) Den vesken var perfekt!!

    20. Dette har ikke noe med innlegget å gjøre men ville bare si Gratulerer med finaleplass på Wixen i år- innenfor kategorien folkets favoritt, Isabel!! Håper du vinner den prisen, for det fortjener du virkelig. Ha en fortsatt fin dag💙

    21. Et lite tips til deg angående det du sa om at du hadde sett to homofile par på Dubai mall. Homofili er fremdeles ULOVLIG i Dubai.

      Myndighetene i De forente arabiske emirater har laget ei håndbok om hvordan tilreisende bør oppføre seg i byen: «The Dubai Code of Conduct.»

      https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_emiratene/id2428549/

      Fint at du tror at verden har gått videre også i midtøste… MEN, i enkelte kulturer signaliserer ikke det at to menn går hånd i hånd homofili.

    22. I mange muslimske land er det faktisk helt normalt at menn holder hender. Hørte om det på en podcast bare et par dager før jeg så du snakket om dette på snap. Har noe med kulturen å gjøre, rare greier. Men de har koner og er ikke homofile. De som er homofile i Dubai må nok skjule det, da det ikke er akseptert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg