JEG BEKREFTER RYKTENE

Reklame | NELLY

KJOLE HER ⎟ GULL CHAIN BELTE HER ⎟ VESKE CHANEL

(PS!!! I dag får du 20% rabatt på HELE Nelly (eks. Blacklist) + 25% rabatt på alt dag tøy! Det varer frem til klokken 10:00 i morgen (onsdag).

💕 KLIKK HER FOR Å SHOPPE! 💕


Nå er det en stund siden jeg har avkreftet/bekreftet rykter om meg som svirrer rundt for tiden. Derfor tenkte jeg at det var på tide å oppklare i litt forskjellig! Jeg synes alltid det er like interessant å lese alt dere har hørt om meg, haha. Det er jammen meg mye rart som florerer rundt, og noe av det stemmer faktisk også. Jeg spurte dere på Instastory om å dele ryktene med meg, så det er der jeg har alt i fra. 

Jeg har hørt at du har veldig mye penger.

– Det er vel ingen hemmelighet at jeg tjener en del, og jeg er veldig flink til å spare pengene mine. Så ja, jeg kan vel ikke si at jeg ikke har penger men jeg kan heller ikke si at jeg er styrtrik. Jeg er veldig stolt over meg selv som har klart å jobbe meg opp til en såpass god inntekt, for jeg kommer fra ingenting. Jeg ble ikke født inn i en familie som hadde masse penger, snarere tvert i mot. Jeg forteller om oppveksten min, blant annet om det med penger, i boken min. 

Du og Erik har hatt en flørt.

– Erik og jeg har aldri hatt noen flørt. Vi gikk fra å være venner, til å bli fiender, til å bli veldig nære venner den dag i dag. Jeg er super glad i han, og jeg er veldig glad for at vi fikk spille inn Veien Til Pærra sammen, for det er der vennskapet vårt ble så fint som det det er. Glad i deg, Erik! <3

Er det sant at du har en hemmelig kjæreste i Dubai, og at det er derfor du er der så ofte?

– Oh no, usant. Jeg har ingen hemmelig kjæreste i Dubai. 

At håret ditt er fake.

– Håret mitt er 100% naturlig. Jeg sluttet med tape extensions for snart et år siden. Alt er mitt naturlige hår nå! ☺️

At du er millionær?

– Jeg tjente min første million for et år siden ca.

Jeg har hørt at du lyver om at du er perser, når du egentlig ikke er det.

– Det stemmer ikke. Mormoren min er fra Iran, som da gjør mamma til perser. Faren min er fra Irak, og mamma er 50% Iran og 50% Irak.

Stemmer det at du pleier å lese på Jodel?

– Jeg har vært innom et par ganger, men det er ikke noe jeg gjør til vanlig. Jeg lastet det ned en gang da jeg nettopp hadde lansert boken min, og da ble det skrevet så mye fint om meg der inne. Derfor ville jeg lese det selv, og det var skikkelig koselig! Jeg vet dog at det er mye hat og negativitet der inne, så jeg holder meg helst unna vanligvis.

At du dukker opp på TV-skjermen igjen?

– Det stemmer.

11 kommentarer
    1. Vet du hva, du kan få DNA tester hos 23andme.com og finne ut akkurat hva du er! Så hvis du føler noe mangler, så finner du det der! Jeg liker den siste adden til DNAet mitt: Native American 😛 YES. Perser? Det passer deg 😉

    2. Supert at du støtter regler for hva som er lov til å legge ut av kosmetiske inngrep på blogg. Det du pynter på i fred er ikke noe vi lesere har noe med. Fin er du innvendig og utvendig 😘. Kos deg på ferie!

    3. Jeg leste på jodel her i Bergen at du fettsuger magen jevnlig… Stemmer dette? Jeg synes uansett du er flott ❤️

    4. Du er kun kvart perser når faren din er fra Irak og moren din er halv..Moren din har arabisk aksent når hun snakker Norsk. Snakker hun persisk i det hele tatt? eller Golnaz?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg