JEG BEKREFTER RYKTENE

Reklame | nelly

TOPP HER ⎟ SKINNBUKSE HER

Here we go again! En ny runde med svar på rykter. Jeg spurte dere om å dele ryktene dere har hørt meg på Instagram, og da haglet det inn litt av hvert. Det er mye rart som florerer rundt om meg, må jeg si. Huff! 😅

At du besvimte på PH?

Jeg besvimte ikke, men den første parseremonien i årets sesong var veldig dramatisk. Jeg gikk på antibiotikakur fordi jeg hadde klart å pådra meg en kraftig influensa rett før innsjekk. På parseremoniene er det veldig kaldt, for der vi står er vinden ganske sterk. Jeg frøs ihjel i tillegg til at jeg var super dårlig, så da endte det opp med at det svartna for øynene mine og i neste øyeblikk begynte jeg å spy. Derfor ser dere ikke meg i slutten av seremonien, da lå jeg nemlig på rommet å skalv. Huff!

At du er gravid?

Jeg er ikke gravid, nei! Har heller ingen planer om å bli det heller før om veldig mange år.

Jeg har hørt rykter om at du har en flørt?

Kanskje, kanskje ikke…. 😇 Haha, jeg har blitt så klein av sånne dating spørsmål.

At du er Kim K sin tvilling?

Duuuh, ÅPENBART! Endelig et rykte som stemmer. 😌

Du og Mads Hansen har lekt at dere har krangla for å få oppmerksomhet og flere følgere?

Det stemmer ikke, for å si det mildt.

Noen på skolen min sa du hater jøder. Tror ikke det er sant, men…

Å herlighet, absolutt ikke! Jeg har ingenting i mot noen religioner eller folkegrupper.

At du reiste til Stockholm for å møte en gutt?

Nok et dating rykte…. Æh.

Har du operert underlivet?

Nei, det har jeg ikke gjort. Herlighet så mange merkelige rykter det florerer rundt? 😂

At du og Erik har blitt venner?

Det stemmer. Hvem skulle trodd? Vi har blitt super nære venner faktisk (ikke bli for glad nå, Erik), noe jeg er glad for.. Han er en veldig fin fyr, sånn innerst inne. Hehe! For ikke å snakke om at NEWA og ERIK har blitt gode venner??? Hahaha! Elsker det. <3

At du har opplevd utroskap?

Dette ryktet stemmer.

34 kommentarer
    1. Hvorfor har du med rykter vi ikke får svar på? Skjedde det samme med spørsmålsrunden. Du hadde med masse spørsmål vi ikke fikk svar på. Om du ikke vil svare, dropp å ta det med på bloggen da vell! Jesus!!

    2. Du ligne ikke på kim kardashian en gang 😂 dem som syns du ser ut som tvillingen hennes kan neppe vite noe særlig hvordan Kim K ser ut for faen!!!!!
      Alt er større på deg i tryne enn hva det er på henne
      Det er ingen likhet med dere

    3. Neinei ikke faen at du ser ut som tvillingen til kim k
      Søstrene hennes ligne mer på hu enn hva du gjøre liksom
      Hva er liksom likt med deg og hun? Svart hår og brun hud ? Thats it

    4. Kim kardashian er lengre i ansiktet og smalere enn hva du er og mindre øyne
      Hva er dt folk syns er så likt med dere egentlig? Brun hud og svart hår?
      Søstrene hennes er mer lik henne enn hva du er
      Folk har ikke peiling på åssen kim k ser ut hvis dei syns du kunne vært tvilling med henne
      LOL

    5. Det er provoserende at folk synes du ser ut som tvillingen til kim k!!!!
      Ser ingen likhet med dere ,dere er jo ikke like i ansiktet

    6. Kim k ser ut som en dronning, dessverre så gjør ikke du det. Kim kardashian har den kroppen og de formene, og du derimot…😂

      1. Får dette deg til å føle deg bra som menneske? Å sitte bak tasturet som «anonym» og skrive dritt? Håper du får det litt bedre med deg selv i fremtiden, så kanskje uskyldige mennesker slipper å møte på sånne som deg og enkelte andre her i kommentarfeltet 🤮

      2. «Kim k har den kroppen og de formene» Du er klar over at ALT på kroppen (og i ansiktet) til kim er operert?

    7. Man tar ikke antibiotika mot influensa. Influensa er virus, og da hjelper ikke antibiotika. Vil anbefale deg å lese om antibiotikaresistens. Det er veldig skummelt! I fremtiden vil man kunne dø av feks halsbetennelse, fordi antibiotika ikke lenger virker. Hovedgrunnene er nettopp det du skriver; unødvendig bruk av antibiotika. Oppfordrer deg virkelig til å lese om dette 😊

      1. Hei! Man vil aldri kunne dø av kun en halsbetennelse, det klarer kroppens immunforsvar å bekjempe selv og antibiotika er ikke nødvdig. Man vil dog kunne dø av betennelser og infeksjoner kroppen selv ikke klarer å ta knekken på, typ en lungebetennelse nettopp slik det var før antibiotika ble oppfunnet. Dette betyr ikke at man skal droppe antibiotika der hvor infeksjonene er sterke. Her er det viktig å snakke med en lege og høre på hva legen sier.

    8. ahahah du bare liker å tro at du ser ut som henne…. du gjør ikke det, slapp litt av. Du er fin på egen måte.

    9. Det er sykt kleint av det å drive å «skryte» av alle guttene du dater/flørter med.
      Du er utrolig pen så tror ingen har problemer med å skjønne at guttene er ute etter det uten å skrive det på bloggen x antall ganger eller nevne det i hver video på yt

    10. Man bruker ikke antibiotika mot influensa, antibiotika funker kun mot bakterier, IKKE virus.. unødvendig bruk av antibiotika kan få store konsekvenser i framtiden

      1. Kanskje hun hadde streptokokker sammen med influensaen?! da må man bruke antibiotika 😉 lol skjønner meg ikke på folk som deg .. Har du ikke bedre å gjøre enn å slenge dritt.

    11. Hva i alle dager.. Hvorfor er dere så slemme mot henne? La være å lese bloggen hennes hvis dere har så mye i mot hun? Spread happiness it’s like confetti👭🎉 and Isabell, keep doing your job💞

    12. Kjære dere som skriver at det er feil at hun bruker antibiotikakur mot influensa og disser henne for det, bare slutt. Det kan brukes for ganske mye og hun har nok fått det anbefalt av legen sin. Det er ikke deres sak heller. Vær fornøyd med at hun svarte på det dere lurte på!
      Jeg fikk også antibiotikakur mot influensa. Har dere virkelig ikke noe bedre å finne på enn å skrive dritt? Tenk litt på hva dere skriver, dere hadde nok ikke likt det selv. Om du ikke har noe fint å si, så kan du egentlig bare holde kjeft- rett og slett.

      Isabel, u slayy girl!🔥 Takk for at du svarte på det vi lurte på❤

    13. Trist at nederste rykte stemmer. Kunne du skrevet et innlegg om dine følelser rundt det å oppleve utroskap?

    14. Mulig du har gjort det før, men kan du lage et innlegg om det å takle utroskap og å lære seg å stole på noen igjen? <3

    15. Var sykt mange unødvendige teite kommentarer her😂 i love ur blogg woop, fortsett med d gode arbeide👏🏽👏🏽

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg